معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:با اتکا بر نیروی جوان و مهندسی معکوس می توان مشکلات حوزه تولید را حل کرد.

حل مشکلات تولید با اتکا بر نیروی جوان و مهندسی معکوس 

به گزارش قدس خراسان، حسن نوری زاده در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولید چینی در شهرک صنعتی توس عنوان کرد: با همت مدیریت جوان این مجموعه، حدود ۹۵۰نفر به صورت سه شیفت در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که می توان از آن به عنوان نمونه ای از ظرفیت بالای  اشتغال زایی صنایع در استان یاد کرد.

وی افزود: نکته مثبت و مهم در این کارخانه دریافت کمترین تسهیلات دولتی برای توسعه است که نشانگر مدیریت و برنامه ریزی رو به رشد دارد و هدف از بازدید امروز تسهیل در اموری است که بتواند رشد و توسعه این مجتمع تولیدی را هموارتر کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ضمن تاکید بر  استفاده از  نیروی جوان و مهندسی معکوس برای حل مشکلات حوزه تولید استان تشریح  کرد: بخشی از تجهیزاتی که در این کارخانه برای خط تولید مورد نیاز بود و با قیمت بسیار بالا در کشورهای اروپایی تولید می شد توسط مهندسان جوان با مهندسی معکوس ساخته شده و در فرایند تولید مورد استفاده قرار گرفته است و نظام سهم بری دانش در تولید در این مجتمع تولیدی به نحوی اتفاق افتاده که مهندسان طراح ماشین آلات در سود آن شراکت دارند و  تاثیر مثبت این اتفاق در حفظ نیروی کار و جلوگیری از مهاجرت ها قابل توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.