رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید ۱۷.۵ میلیارد تومان به ورزشگاه تختی بدهند تا مقدمات کار انجام شود.

پول وی‌ای‌آر هنوز واریز نشده است / تاج: سرخابی‌ها باید ۱۷.۵ میلیارد تومان برای تختی بدهند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس فدراسیون فوتبال درباره استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری گفت: مطمئن نیستم همه کارها به نحو احسن انجام شود ولی حداقل می‌دانیم ۳۰، ۴۰ سال این اتفاق نیفتاده که بلیت‌ها الکترونیکی شود و اینکه بدانیم هر کسی در صندلی خودش بنشیند یا اتفاقی بدی نیفتد. ما دو ماه است که هر روز پیگیر هستیم و بالاخره این کار باید انجام شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار کرد: در ورزشگاه آزادی کارهای اصولی انجام می‌شود و خودم چهار، پنج بار به صورت جدی همه قسمت‌هایش را دیده‌ام. یک احتمال می‌دادیم که ورزشگاه آزادی آماده شود ولی اگر آماده نشود باید روی ورزشگاه جایگزین یعنی تختی تلاش کنیم. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید ۱۷.۵ میلیارد تومان به ورزشگاه تختی بدهند تا مقدمات کار انجام شود.

او ادامه داد: این دو باشگاه بازی‌های لیگ برتر و نخبگان آسیا را در پیش دارند و تیم ملی نیز بازی‌های مقدماتی جام جهانی را پیش رو دارد که اگر ورزشگاه آزادی آماده نشود باید به AFC اطمینان دهیم که ورزشگاه آماده دیگری داریم و اگر این اتفاق نیفتد، AFC خودش ورزشگاه دیگری را معرفی می‌کند که خارج از کشور خواهد بود. به امید خدا ورزشگاه تختی آماده می‌شود. ورزشگاه شهدای شهر قدس برای چادرملوی یزد و هوادار پیش‌بینی شده است که در این زمینه مسئولان شهری آمده بودند. مطمئن نیستم همه کارها به نحو احسن انجام شود ولی حداقل می‌دانیم ۳۰، ۴۰ سال این اتفاق نیفتاده که بلیت‌ها الکترونیکی شود و اینکه بدانیم هر کسی در صندلی خودش بنشیند یا اتفاقی بدی نیفتد. ما دو ماه است که هر روز پیگیر هستیم و بالاخره این کار باید انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر داود رفعتی در مورد برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی بیان کرد: ممکن است ورزشگاه آزادی آماده باشد و مسابقات این دو تیم در این ورزشگاه برگزار شود اما مسئولان این ورزشگاه انتظار دارند که بار مسابقات سبک شود. برخی از بازی‌ها که هوادار کمتری دارد، باید در ورزشگاه تختی برگزار شود.

او درباره آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های وی ای آر همچنین گفت: این مسئله توسط فدراسیون فوتبال دنبال می‌شود. شرکت تجهیز و توسعه تلاش می‌کند پول خرید دستگاه‌های وی ای آر را بدهد اما تا الان واریزی نداشته است.

مهدی تاج درباره تاکید بر ورود بانوان به ورزشگاه‌ها گفت: یگان ویژه امروز گزارش داد که بخش عمده آن نحوه ورود بانوان و موانع بود که همه را قبول دارم ولی توصیه و تذکرم این بود که وارد این نشویم که حضور بانوان را نداشته باشیم. همه باید به سمتی برویم که مشکلات حل شود و موانع را رفع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.