گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن تمجید از عملیات ضدصهیونیستی امروز یکشنبه در نزدیکی شهر تل آویو، آن را حق طبیعی و مشروع ملت فلسطین برای پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی توصیف کردند.

عملیات «تل آویو» پاسخ طبیعی به جنایات اسرائیل است

جنبش حماس امروز یکشنبه در بیانیه‌ خود تاکید کرد: عملیات قهرمانانه با سلاح سرد در تل آویو پاسخی طبیعی به جنایت‌های مداوم رژیم اشغالگر فاشیست علیه ملت فلسطین است.

جنبش حماس همچنین شهادت «عمار رزق عوده» مجری این عملیات را تسلیت گفت.

منابع خبری رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه از عملیاتی ضدصهیونیستی یک شهروند فلسطینی با سلاح سرد در منطقه «حولون» در نزدیکی تل آویو و کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن تعداد دیگری خبر دادند. این منابع افزودند که مجری این عملیات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه خود از عملیات ضدصهیونیستی در منطقه حولون تمجید و آن را پاسخی طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر توصیف کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به نوبه خود عملیات قهرمانانه در منطقه حولون را تبریک و آن را پاسخی طبیعی و مشروع توصیف کرد.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌ای با تبریک عملیات شهادت طلبانه صبح امروز یکشنبه در نزدیکی تل آویو اعلام کرد که این عملیات نشانه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی در برابر اراده مبارزان قهرمان فلسطین است.

این جنبش فلسطینی افزود: این عملیات واکنش و پاسخ طبیعی و عملی به جنایت های روزانه و نسل کشی ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه بود.

کمیته های مقاومت فلسطین، خواستار انجام عملیات های دردناک بیشتری برای مهار و مقابله با قاتلان جنایتکار صهیونیست شد.

این جنبش از جوانان فلسطینی خواست، رویارویی با دشمن صهیونیستی را در همه میدان ها افزایش دهند و مقاومت را به شیوه های مختلف تشدید کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.