پیشنهاد سردبیر

تصویربرداری سریال جدید «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و قرار است جایگزین «سرزمین مادری» شود.

 عاشقانه پلیسی «غریبه» جایگزین «سرزمین مادری» شد

تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید گروه حادثه ای مرکز سیما فیلم به پایان رسیده وقرار است از هفته آینده جایگزین سریال «سرزمین مادری» در شبکه سه سیما می‌شود. پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن ،محیا دهقانی،هلن نقی لو ،رضا فیاضی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

سروش محمدزاده پیش از این چند سریال ساخته است که آخرین آنها مجموعه «سوران» بود که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور پرداخت. او همچنین کارگردانی مجموعه‌های «نوار زرد» و «همبازی» در تلویزیون را بر عهده داشته است.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 عاشقانه پلیسی «غریبه» جایگزین «سرزمین مادری» شد

داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود. سریال غریبه در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است.

جواد فرحانی، تهیه کننده این سریال پیش از این درباره «غریبه» گفته بود: «غریبه» یک عاشقانه پلیسی است و تاکنون در تلویزیون سریالی در ژانر عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

به ادعای روزنامه فرهیختگان، نویسنده این سریال عباس نعمتی است که نام او به عنوان فیلمنامه نویس این مجموعه پنهان شده است. فرهیختگان نوشته است :«اما نکته قابل تامل، شنیده‌هایی است که در مورد فیلمنامه و فیلمنامه‌نویس این کار به دست ما رسیده است. عباس نعمتی که نامش در سال‌های نه‌چندان دور پرحاشیه شده بود، فیلمنامه سریال «غریبه» را نوشته است.شنیده شده عباس نعمتی فیلمنامه اولیه سریال غریبه را سال ۹۸ نوشته و در چند سال گذشته، بعد از چندین بار رفت‌وبرگشت و اصلاح ‌نهایی، این سریال جلوی دوربین رفته است.» 

عباس نعمتی نویسندگی مجموعه «بوی باران» را در کارنامه نویسندگی خود دارد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.