سریال «غریبه» با پایان یافتن پخش سریال «سرزمین مادری» قرار است ۲۷ مرداد ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

«غریبه» کی به تلویزیون می آید؟/ پخش سریال جدید شبکه سه

به  گزارش قدس آنلاین، سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تولید مرکز سیما فیلم است که از شنبه هفته آینده جایگزین سریال «سرزمین مادری» در شبکه سه سیما می شود.

داستان این سریال درباره مصطفی، نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جستجوی این راز با داستان های تو در تویی مواجه می شود.

«غریبه» کی به تلویزیون می آید؟/ پخش سریال جدید شبکه سه

این سریال توسط «سروش محمدزاده» کارگردانی شده که پیش از این چند سریال ساخته است و آخرین آنها مجموعه «سوران» درباره یکی از قهرمان های کرد کشورمان در حال و هوای تاریخ معاصر بود. او همچنین کارگردانی مجموعه‌های «نوار زرد» و «همبازی» را برای تلویزیون بر عهده داشته است.

«غریبه» کی به تلویزیون می آید؟/ پخش سریال جدید شبکه سه

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

پژمان بازغی که سال گذشته با بازی در سریال «نیکان» و اجرای برنامه «کودک شو» در تلویزیون حضور داشت، در مجموعه ای جدید به قاب جادو برگشته است. 

حمید گودرزی هم با نقش آفرینی در سریال «هفت سراژدها» که نوروزی امسال پخش شد، در فاصله کوتاهی با «غریبه» میزبان نگاه مخاطبان تلویزیون شده است. 

«غریبه» کی به تلویزیون می آید؟/ پخش سریال جدید شبکه سه

به گفته جواد فرحانی، تهیه کننده این سریال که پیش از این تهیه کنندگی «افعی تهران» را برای نمایش خانگی داشت؛ «غریبه» یک عاشقانه پلیسی است که تاکنون در تلویزیون عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

بخش هایی از این سریال مهیج پلیسی در ترکیه فیلمبرداری شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.