رئیس سازمان سینمایی کشور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در متن پیام محمد خزاعی آمده است: فرارسیدن روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور و به طور خاص به همه خبرنگاران سینمایی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. 

رسانه در جهان امروز ، عضو جداناشدنی جامعه و زیست مدرن است و چراغی که در دستان قشر مجاهد و زحمتکش رسانه است همواره، تابنده امید، آگاهی، اخلاق و عدالت‌خواهی است. 

 این جامعه کوشا و آگاه در کارزار جنگ نرم دنیای امروز نیز، در تقابل با رسانه های نظام سلطه و استکبار، از پیشتازان خط نبرد بوده و هستند.

قطعا حرکت سینمای ایران در مسیر پویایی، رشد و توسعه در سه سال سخت و پرتلاطم دولت شهید آیت‌الله رئیسی، بدون همراهی و مشارکت خبرنگاران و اصحاب قلم به ثمر نمی‌نشست. ما به نقش مهم جامعه رسانه‌ای کشور در تبیین و اطلاع رسانی ابعاد فعالیت های سینمایی دولت سیزدهم واقفیم و طی ۱۰۰۰ روز حضورم در مدیریت سینما، حمایت‌ها، پشتگرمی و خدمات ارزنده عزیزان رسانه و منتقدان، ما را به ادامه مسیر مصمم‌تر کرده است.

 رشد شاخص‌های رونق و توسعه سینما در کنار شما عزیزان بی ادعا و زحمتکش، امکان‌پذیر شده ‌و باور دارم ادامه این روند نیز با کمک شما ملموس‌تر و آسان‌تر می‌شود.

وظیفه خویش می‌دانم به بهانه روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه بویژه خبرنگاران حوزه سینما خداقوت و خسته نباشید بگویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.