فرشاد گل‌سفیدی کارگردان فیلم «هفت بهارنارنج» ابراز امیدواری کرد فیلمش در شرایط مناسب و یکسانی اکران شود.

اکران «هفت بهارنارنج» در اواخر تابستان / برای کارگردانی عجله ندارم

فرشاد گل‌سفیدی کارگردان فیلم «هفت بهارنارنج» درباره زمان اکران این فیلم گفت: فیلم «هفت بهارنارنج» به احتمال زیاد در اواخر شهریور ماه اکران می‌شود.

وی در رابطه با اکران این فیلم بیان کرد: به عقیده من فیلمی که شریف باشد و مردم را گول نزند، مسیر درست خودش را پیدا می‌کند. به نظر من نباید مثلاً ۴ فیلم کمدی را با یک فیلم اجتماعی اکران کنند زیرا در این حالت قطعاً فیلم‌های اجتماعی ضرر می‌کنند. به هرحال امیدوارم که فیلم ما نیز در شرایط خوب و یکسانی اکران شود.

این کارگردان تصریح کرد: در حال حاضر فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» نیز در حال اکران است که من مدیر فیلمبرداری این اثر هستم. در ابتدای اکران به این فیلم ساعت ۱۱ صبح و ۱ ظهر را به صورت تک سانس اختصاص داده بودند. چه کسی این ساعت روز به سینما می‌رود که فیلم اجتماعی تماشا کند؟

مدیر فیلمبرداری فیلم «قلهک» همچنین گفت که این فیلم نسبت به دیگر فیلم‌ها کمدی اکران خوبی نداشت و به تازگی به اکران آنلاین آمده است.

فرشاد گل‌سفیدی تصریح کرد: من اگر دوباره به عقب برگردم فیلم «هفت بهار نارنج» را مجدد همین‌گونه که هست می‌سازم، با همان لوکیشن، بازیگران و پلان‌ها. به نظرم من راه درستی را برای این فیلم طی کردم و از نتیجه رضایت دارم.

وی درباره همکاری با علی نصیریان در این پروژه گفت: آقای نصیریان هنرمند و انسان بسیار بزرگ و والامقامی هستند. کار کردن با ایشان بسیار تجربه لذت‌بخشی بود. آقای نصیریان منظم‌تر از همه افراد در صحنه بودند و در طول ۵۰ سال بازیگری، همواره نظم برایشان حرف اول را می‌زند. طبیعی است که هرکسی در پروژه‌ای که با ایشان کار می‌کند باید خودش را با شرایط وفق دهد و ما نیز سعی کردیم تیم منظمی تشکیل دهیم تا استاد اذیت نشوند. شاید باورتان نشود آقای نصیریان زمانی که پلانی برای ضبط نداشتند، می‌نشستند و استراحت می‌کردند اما به محض اینکه فیلمبرداری را شروع می‌کردیم مانند یک جوان ۳۰ ساله است پر از انرژی و پرانگیزه مقابل دوربین قرار می‌گرفتند که همه را شگفت‌زده می‌کرد. کار کردن با ایشان لیاقت و خوش‌شانسی می‌خواهد.

این مدیر فیلمبرداری درباره برنامه‌های آینده اش بیان کرد: من تقریباً ۱۰ ماه مشغول سریال «روزهای روشن» ساخته وحید امیرخانی بودم که از محصولات اوج است. ۲ روز است که این سریال تمام شده است و اکنون پیشنهادات را بررسی می‌کنم.

گل‌سفیدی در پایان درباره ساخت دومین فیلم سینمایی خود گفت: اکنون یکی دو فیلمنامه به دستم رسیده است اما عجله‌ای برای فیلم ساختن ندارم. سعی می‌کنم سراغ فیلمنامه‌ای بروم که ابتدا خودم دوستش داشته باشم زیرا در این حالت قطعاً مردم هم آن فیلم را دوست خواهند داشت. من به شخصه دنبال این نیستم که صرفاً برای بالا بردن آمار تولیداتم فیلم بسازم. اکنون نیز سعی می‌کنم فیلم دومم قصه‌ای متفاوت‌تر و دغدغه‌های اجتماعی داشته باشد.

در خلاصه داستان فیلم «هفت بهارنارنج» آمده است: فیلم «هفت بهارنارنج» عشقی پرشور میان طلعت و شمس را به تصویر می‌کشد و البته در این میان مشکلاتی نیز وجود دارد، از جمله ابتلای آقا شمس به فراموشی.

علی نصیریان، لادن مستوفی، فرهاد آئیش، هومن حاجی‌عبداللهی و سارا رسول زاده از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.