رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی اوضاع جوی شهرهای زیارتی عراق و پایانه های مرزی غرب کشور به‌صورت روزانه در سازمان هواشناسی کشور صادر و منتشر می شود.

آخرین تغییرات جوی مسیرهای پیاده روی اربعین کجا منتشر می‌شود؟

صادق ضیاییان اظهارکرد: برای این منظور یک بسته پیش‌بینی ۱۰ روزه در مرکز ملی پیش بینی سازمان برای چهار شهر زیارتی و شش پایانه مرزی ایران و عراق تولید می‌شود.

وی افزود: این بسته خدماتی به‌صورت روزانه تولید و آخرین تغییرات جوی شهرهای زیارتی عراق در آن به‌روز می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: این پیش‌بینی‌ها برای شهرهای «نجف، کربلا، کاظمین و سامرا» همچنین شش پایانه مرزی «تمرچین» در آذربایجان غربی، «باشماق» در کردستان، «خسروی» در کرمانشاه، «مهران» در ایلام، «چزابه» و «شلمچه» در خوزستان صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: زائران می‌توانند این بسته پیش‌بینی را از سایت سازمان هواشناسی کشور به نشانی www.irimo.ir و صفحات سازمان در شبکه های اجتماعی نظیر «بله» به نشانی @irimonews دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، ضیاییان در پایان اظهارکرد: علاوه بر این کارشناسان سازمان سازمان هواشناسی کشور در بخش‌های مختلف خبری صدا و سیما و رسانه‌های رسمی نیز آخرین تغییرات جوی مناطق مرتبط با پیاده روی اربعین را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.