۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
کد خبر: 1006534

افشاگری درباره ستاره فرانسوی رئال مادرید نشان می‌دهد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان پارسال با یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس برای فروش این بازیکن به توافق نهایی رسیده بود!

امباپه در آستانه بازی در لیگ برتر انگلیس بود!

تابستان امسال سرانجام رویای کیلیان امباپه و هواداران رئال عملی شد و فوق‌ستاره فرانسوی به مادرید رفت تا درخشش را در سانتیاگو برنابئو ادامه بدهد.

بازی سوپرجام اروپا با آتلانتا، اولین دیدار امباپه برای رئال بود. مسابقه‎‌ای که با گلزنی او همراه بود و با برتری ۲ بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی، شماره ۹ رئال در اولین مسابقه، اولین جامش را هم با رئال دشت کرد.

با این حال، همه چیز می‌توانست بسیار متفاوت باشد زیرا در تابستان ۲۰۲۳ گزارش شد که PSG پیشنهاد یک تیم لیگ برتری را برای امباپه پذیرفته است.

در آن زمان برونو آندراده، روزنامه‌نگار پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: دستور مستقیم از قطر «امباپه، اگر در پی‌اس‌جی بماند، حتی یک دقیقه هم بازی نمی‌کند. این سناریوی امروز است. باشگاه فرانسوی در حال حاضر دست کم ۲ پیشنهاد برای این مهاجم را پذیرفته است، یکی از لیگ برتر انگلیس و دیگری از الهلال، اما هیچ توافقی بین طرف‌ها صورت نگرفت.»

البته از تیم لیگ برتری که پی‌اس‌چی برای انتقال امباپه به توافق رسیده بود، اسمی درز نکرده است اما با توجه به پیشنهادهای لیورپول، چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال، به نظر می‌رسد یکی از این تیم‌ها در آستانه جذب امباپه بوده که همه چیز در دقیقه ۹۰ بهم می‌خورد و فوق‌ستاره فرانسوی پس از ماندن در پاریس و پایان قراردادش تابستان امسال راهی مادرید می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.