جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطعا رژیم صهیونیستی را به دلیل به شهادت رساندن شهید هینه در خاک جمهوری اسلامی ایران، در زمان و مکان مناسب تنبیه خواهیم کرد.

رژیم صهیونیستی را در زمان و مکان مناسب مجازات خواهیم کرد

سردار پاسدار علی فدوی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی حماقت خود را ادامه داد و در خاک ایران اسلامی شهید هنیه را به شهادت رساند و ما در زمان و مکان مناسبی پاسخ خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه به وقت خود باقی است، افزود: زمان و چگونگی مجازات و خون‌خواهی شهید هنیه را ما مشخص خواهیم کرد و قطعا انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سرزمین‌های اشغالی غوغایی به پا است که انتظار مرگ از مجازات برای رژیم صهیونیستی سخت‌تر است و شبانه روز آنها در انتظار پاسخ ایران هستند.

سردار پاسدار فدوی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با ترور شهید هنیه جنایت بزرگی را مرتکب شد و اینبار شدیدتر از قبل تنبیه می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین با وجود بایکوت رسانه‌ای غربی‌ها جهانی شده است، گفت: دشمن برای برچیدن نظام اسلامی هجمه‌ها و دسیسه‌های متعددی پیاده کرده اما با عنایت خداوند و هوشیاری مردم و مسوولان این فشارها خنثی و بدون نتیجه بوده است.

وی خدمات رسانی به زائران اربعین را یک توفیق و نگاه کریمانه از طرف پروردگار دانست و افزود: زیارت اربعین یک امر مستحب ولی خدمت رسانی به زائران وظیفه ای واجب محسوب می‌شود و ثواب فریضه واجب بیشتر از مستحب است.

سردار فدوی گفت: تردد در اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته روان‌تر شده و جمعیت بیشتری برای شرکت در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شناخت اباعبدالله الحسین (ع) را از ضروریات فکری مسلمانان و از مقدمه‌های ظهور برشمرد و یادآور شد: اربعین و جایگاه این زیارت معنوی یکی از راه‌های شناخت سیدالشهدا و نهضت عاشورا است.

وی بیان کرد: دشمنان همواره مانع انعکاس حرکت‌های میلیونی زائران شده و بر آن سرپوش می‌گذارند تا این کنگره عظیم جهانی در سطح بین المللی منعکس نشود در حالیکه عظمت حرکت اربعین هیچگاه با این اقدامات مذبوحانه خاموش نمی‌شود.

سردار فدوی گفت: چشمان دشمن به دنبال اربعین است و با شناخت از اهمیت این کنگره تمام حرکات اربعین را رصد می‍‌کند ولی با وجود تمام تبلیغات مسموم آنان همه ساله دلهای همه شیعیان و دلدادگان معطوف اربعین است هرچند توفیق زیارت نصیب عده کمی می‌شود.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند.

هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.