رژیم صهیونیستی از بیم موشک‌های حزب الله در ساعات آتی، در شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام آماده باش کرده است.

اعلام آماده‌باش در شمال اراضی اشغالی از بیم حمله مجدد حزب‌الله

این آماده‌باش رژیم اشغالگر تنها یک روز پس از پایان مرحله نخست پاسخ به ترور فرمانده جهادی ارشد حزب الله شهید فؤاد شکر انجام می‌گیرد.

حزب‌الله لبنان دیروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اولاً با استعانت از خداوند متعال مرحله اول (پاسخ به ترور فواد شکر) با موفقیت کامل به پایان رسیده است.

در این بیانیه آمده است: این مرحله شامل هدف قرار دادن پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی برای تسهیل عبور پهپادهای تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق رژیم اشغالگر بود.

حزب‌الله اعلام کرد: ثانیاً تعداد موشک‌های کاتیوشا پرتاب شده به سمت مواضع دشمن تاکنون از ۳۲۰ فروند فراتر رفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ثالثاً، مواضعی که به یاری خداوند متعال هدف قرار گرفتند و آسیب دیدند شامل پایگاه «میرون»، پایگاه «ناوی زیو»، پایگاه «زعتون»، پایگاه «الزاعوره»، پایگاه «السهل»، پادگان «کیلع» در جولان اشغالی سوریه، پادگان «یو اف» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «نفح» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «یردن» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «عین زی تیم» و پادگان «راموت نفتالی» هستند.

جزییات دیگر این حملات موشکی-پهپادی را «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی عصر دیروز خود بیان کرد که از موفقیت‌آمیز بودن حملات نشان داشت.

 از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه و فواد شکر نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.