کیت وینسلت قرار است در سریالی جدید در نقش یک پزشک جراح موفق بازی کند.

کیت وینسلت جراح می‌شود/ بازی در یک سریال جدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورایتی، سریال جدید کیت وینسلت با عنوان «نقطه» برای هولو ساخته می شود. در این سریال وینسلت در نقش یک جراح موفق بازی می کند که با همسرش که معلم مدرسه‌ است دچار شک می شوند که شاید او مقصر مرگ کودکی باشد. جست‌وجوی آن‌ها برای یافتن حقیقت به شبکه‌ای از سوءظن و اسرار تاریک تبدیل می‌شود و احتمال گناه و خیانت پنهان هم ایجاد می شود تا عزم و اراده آنها و رابطه‌شان به بوته آزمایش درآید.

اد سالومون به عنوان نویسنده، تهیه کننده اجرایی و مسئول ساخت فعالیت می کند و وینسلت هم در کنار ایفای نقش، تهیه کننده اجرایی نیز خواهد بود. A۲۴ استودیو اصلی برای تولید سریال است.

وینسلت در چند سال اخیر بیشتر در تلویزیون فعالیت کرده و به تازگی در سریال کوتاه «رژیم» برای اچ بی او دیده شده است. پیش از آن هم، او در سریال کوتاه «مر از ایست تاون» برای اچ بی او بازی کرد و برای آن جایزه امی بهترین بازیگر زن یک سریال کوتاه را دریافت کرد. او سال ۲۰۱۱ برای سریال «میلدرد پیرس» در شبکه اچ بی او هم برنده امی شد. او با سریال کوتاه «تراست» که در حال حاضر در دست ساخت است، بار دیگر در اچ بی او دیده خواهد شد.

وینسلت همچنین ۷ نامزدی اسکار برای فیلم‌هایی مانند «تایتانیک»، «ایریس» و «کودکان کوچک» در کارنامه دارد و سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم «کتاب خوان» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.

سالومون به تازگی با همکاری استیون سودربرگ مجموعه کوتاه «دایره کامل» را برای مکس ساخته و پیش از آن در فیلم «بدون حرکت ناگهانی» و سریال «موزاییک» شبکه اچ بی او با وی کار کرده بود. سالومون همچنین نویسنده فیلم‌های موفقی مانند «مردان سیاه پوش»، «بیل و تد» و «حالا مرا می‌بینی» بوده است. 

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.