رئیس جمعیت هلال‌احمر بر افزایش همکاری‌های خیرین در پاسخ به تبعات سوانح و بلایا تأکید و از گسترش روابط این تشکیلات مردم نهاد با هلال احمر استقبال کرد.

کمک خیرین به حوزه سلامت و درمان/ همکاری در پاسخ به حوادث

پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر که صبح امروز با همراهی وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان این جمعیت در نشست هیأت مدیره مجمع خیرین کشور حضور یافته بود؛ گفت: همکاری مجامع استانی و شهرستانی خیرین با هلال‌احمر در زمان بحران برای پاسخ به تبعات سوانح و بلایا و در زمان آرامش و غیر بحران کمک به حوزه درمان و توانبخشی مورد تأکید است.

کولیوند افزود: جمعیت هلال‌احمر آماده هرگونه همکاری و افزایش تعامل با مجمع خیرین است.

در این نشست حبیب‌الله بوربور رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: همکاری هلال‌احمر با این سازمان مردم‌نهاد، به خصوص در تشکیل مجامع استانی راهگشا و مؤثر بوده است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر درباره سابقه این همکاری توضیح داد: در تفاهم‌نامه همکاری مشترک، جمعیت هلال‌احمر مسئولیت دبیرخانه استانی و کشوری مجمع خیرین را بر عهده گرفت.

وحید سلیمی افزود: در سال‌های گذشته خیرین استانی با دعوت هلال‌احمر در مرکز هر استان گرد هم آمدند و مجامع استانی را تشکیل دادند.

سلیمی در ادامه گفت: تاکنون با پیگیری هلال‌احمر و در قالب دبیرخانه مجمع خیرین، مجمع استانی خیرین در ١٦ استان کشور تشکیل شده است.

گفتنی است؛ همکاری هلال‌احمر با مجمع خیرین از خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.