فیفا با برگزاری دیدار تیم ملی فلسطین و کویت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در خانه و در حضور هواداران این تیم موافقت کرد.

فیفا با میزبانی فلسطین موافقت کرد؛ دیدار با کویت ۱۵ اکتبر در رام الله

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون فوتبال فلسطین در بیانیه‌ای که امروز در سایت رسمی خود منتشر کرد، نوشت: طی چند روز گذشته فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را درخصوص محل برگزاری دیدار تیم‌های ملی فلسطین و اردن در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اعلام کردند به دلیل کمبود وقت و از ترس اینکه اسرائیل مانع ورود برادران اردنی ما و مسئولان برگزاری مسابقه به فلسطین شوند، امکان برگزاری بازی در کشور وجود ندارد. بنابراین ما مجبور شدیم این مسابقه را در مالزی انجام دهیم.

فدراسیون فوتبال فلسطین در پایان بیانیه خود تاکید کرد: با این‌حال ما در اتحادیه فوتبال فلسطین تأیید می‌کنیم که مقدمات برگزاری دومین بازی خانگی تیم‌مان در مرحله مقدماتی برابر کویت در روز ۱۵ اکتبر در ورزشگاه خودمان در سرزمین فلسطین در حال انجام است.

تیم ملی فلسطین در سومین مرحله مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ همراه با تیم‌های کره جنوبی، عراق و عمان، اردن و کویت در گروه دوم مسابقات حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.