۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 1008721

در نخستین روز از مسابقات جودو نوجوانان وجوانان قهرمانی آسیا ۲ نماینده کشورمان از رسیدن به مدال برنز بازماندند و به عنوان پنجمی دست یافتند.

نتایج روز اول مسابقات جودو قهرمانی آسیا

مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در حالی از امروز پنج شنبه(هشتم شهریور) به میزبانی کشور کره‌جنوبی آغاز شد که 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۰-کیلوگرم امیرحسین چگینی در نخستین مبارزه به مصاف «تومونباو» از کشور قرقیزستان رفت و در دور نخست مقابل نماینده قرقیزستان بازی را واگذار کرد.

چگینی اما در دومین مبارزه موفق شد نماینده کشور کویت را ایپون کند. وی برای رسیدن به مدال برنز به مصاف نماینده مغولستان رفت و با یک امتیاز «وازاری» از حریف خود پیش افتاده بود، اما در ثانیه‌های پایانی به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه بازماند و به عنوان پنجمی دست یافت.

در وزن ۶۰-کیلوگرم نیز متین عبادی دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در نخستین مبارزه به مصاف «الکنداری» رفت و این جودوکار را ضربه فنی کرد. عبادی در دومین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت و در نهایت بازی را واگذار کرد.

وی برای رسیدن به مدال برنز نیز موفق به شکست نماینده قرقیزستان نشد و در امتیاز طلایی بازی را واگذار کرد و به عنوان پنجمی دست یافت.

لازم به ذکر است، فردا جمعه در دومین روز از مسابقات نوجوانان دختران و پسران، جودو ایران چهار نماینده خواهد داشت.

در وزن ۸۱-کیلوگرم: محمد امین اشرفی دور اول با «آناسا» از کشور کویت مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۰+کیلوگرم: محمد مهدی مظلوم در نخستین مبارزه با «سینگلا» از کشور هندوستان مبارزه خواهد کرد.

علیرضا نیک سرشت دیگر نماینده کشورمان در این وزن است که باید در نخستین بازی به مصاف «اوسمانو» از کشور قرقیزستان برود.

اما در بخش نوجوانان دختران نیز، سمیرا خاک‌خواه تنها نماینده ایران، در وزن ۶۳-کیلوگرم که وی در نخستین قرعه با استراحت روبرو است و باید در نخستین مبارزه به مصاف نماینده «قزاقستان» برود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.