سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: بازی فردا برای هر ۲ تیم ملوان و چادرملو سخت و تاکتیکی خواهد بود.

 دیدار با ملوان تاکتیکی و سخت خواهد بود

سعید اخباری عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملوان و چادرملو در بندرانزلی اظهار کرد: البته چمن زمین ورزشگاه بندرانزلی مناسب نبود اما امیدوارم که این زمین بهتر شده باشد تا هر ۲ تیم بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ملوان تیم بسیار خوبی است و هم اینک نیز مازیار زارع هدایت این تیم را برعهده گرقته که به طور حتم جای وی در لیگ برتر خالی بود زیرا زارع با ملوان به لیگ برتر صعود کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو ادامه داد: در بازی مقابل ملوان, رضا محمودآبادی, سعید محمدی و رضا دهقان را به دلیل مصدومیت و حجت صدقی را به دلیل محرومیت دراختیار نداریم.

اخباری به قضاوت های لیگ برتر نیز اشاره و بیان کرد: امیدوارم که گروه داوری با تمرکز مناسب بازی فردا را قضاوت کنند زیرا در ۲ بازی قبلی ما از داوری متضرر شدیم و شاهد اشتباهات زیادی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: آقای دنیامالی که اهل بندرانزلی است به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده که وی به فوتبال اشراف دارد و امیدوارم که اقدامات متاسبی را در بخش سخت افزاری انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو در ادامه گفت: بحث کمک داور ویدئویی(var) باید برای همه تیم ها استفاده شود و این عادلانه نیست که از این سیستم فقط برای انجام ۲ بازی در طول هفته استفاده شود.

وی اظهار کرد: عدالت باید برای همه تیمها یکسان باشد و امیدواریم که این سیستم برای همه بازیها درنظر گرفته شود در غیر این صورت روح جوانمردی کم می شود و جدول لیگ نیز ناعادلانه خواهد بود.

 تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و چادرملو غروب جمعه نهم شهریورماه در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.