معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و تاکید بر ارسال تسلیحات به این رژیم برای غزه هم اشک تمساح ریخت.

اشک تمساح «هریس» برای غزه همزمان با پر کردن خشاب صهیونیست‌ها

معاون رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ در مصاحبه تفصیلی با سی‌ان‌ان تأکید کرد تغییری در سیاست‌های کشورش در خصوص ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی صورت نخواهد گرفت.

هریس در این مصاحبه در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات دونالد ترامپ درباره هویت او گفت: «حرف‌های او همان رویه قدیمی و همیشگی است. لطفا پرسش بعد.» دونالد ترامپ ماه گذشته گفته بود که کامالا هریس به تازگی نژادش را بنا به دلایل سیاسی به سیاه‌پوست تغییر داده است.

کامالا هریس درباره سیاستش در قبال رژیم صیهونیستی همانند سایر اعضای هیئت حاکمه آمریکا طی سال‌ها و دهه‌های گذشته گفت که حمایت او از اسرائیل «بی‌چون و چرا و تزلزل‌ناپذیر» خواهد بود. هریس تصریح کرد: «تعهد من به دفاع اسرائیل و توانایی‌اش برای دفاع از خود بی‌چون و چرا و تزلزل‌ناپذیر است و این تغییر نخواهد کرد.»

او در ادامه گفت که بایستی به توافقی برای آتش‌بس در غزه و بازگرداندن اسرای اسرائیلی حاصل شود. هریس گفت: «ما باید توافق را به سرانجام برسانیم.» نامزد دموکرات‌ها در ادامه همچنین اضافه کرد که از راهکار دو دولتی حمایت می‌کند. او گفت این راهکار به اسرائیل امنیت می‌دهد و به فلسطینی‌ها هم «حق تصمیم‌گیری و احترام.»

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.