در نخستین روز از مسابقات جودو قهرمانی جوانان آسیا، سه نماینده تیم دختران و پسران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

سه نماینده تیم جودو جوانان ایران فردا روی تاتامی می روند

نخستین روز از مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا فردا (شنبه دهم - شهریورماه) به میزبانی کشور کره جنوبی و در شهر «مونگ یونگ» آغاز خواهد شد و این رقابت‌ها طی دو روز پیگیری می‌شود.

فردا (شنبه) در نخستین روز از این مسابقات در وزن ۶۶- کیلوگرم علی تقی زاده در اولین مبارزه باید به مصاف «المازیک» از کشور قرقیزستان برود.

در بخش بانوان نیز، هانیه عباس زاده نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف «فاتانا» از کشور قطر خواهد رفت.

سمیرا خاک خواه نیز در وزن ۶۳ کیلوگرم باید در نخستین مبارزه به مصاف «فیزا» از اندونزی برود.

هدایت تیم ملی جوانان پسران، برعهده ایوب رستمی است. محمد رضا غفاری نیز مربی است. هدایت تیم ملی دختران در این رقابت‌ها برعهده معصومه جعفری است.

لازم به ذکر است، تیم ملی نوجوانان پسران در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا یک مدال طلا، دومدال برنز و دو عنوان هفتمی را کسب کرد.

محمد مهدی مظلوم نماینده وزن ۹۰+ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان پسران پس از ۱۰ سال طلسم‌شکنی کرد و جودوی نوجوانان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا کرد.

محمد امین اشرفی در وزن ۸۱- کیلوگرم و علیرضا نیک سرشت نماینده وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال برنز شدند. عبادی و چگینی نیز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.