وزیر کشور، رویکرد دکتر پزشکیان و دولت چهاردهم را وفاق و همبستگی ملی دانست و گفت: نیاز است در مسیر اداره امور کشور تمام سلایق، گروه‌ها و احزاب نقش آفرینی کنند.

وزیر کشور: همه سلایق باید در اداره امور کشور نقش آفرین باشند

اسکندر مومنی پنجشنبه در ادامه سفر خود به شیراز در دیدار با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: دولت چهاردهم مصمم است فرصتی برابر برای همه سلایق ایجاد کند تا با تحقق عدالت، ایران اسلامی به جایگاه شایسته خود دست یابد.

وی، گسترش عدالت و ایجاد فرصت‌های برابر در دولت چهاردهم را ضروری دانست و ادامه داد: دولت چهاردهم هرآنچه در توان دارد برای تمام استان‌ها به میدان خواهد آورد.
مومنی اظهار کرد: استان فارس با دارا بودن مفاخر ادبی و ظرفیت های عظیم تمدنی و فرهنگی، استان برجسته‌ای در کشور است.

لزوم توجه به آسیب های اجتماعی
وزیر کشور بر لزوم توجه بیش از پیش به آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: آسیب های اجتماعی یک موضوع بین بخشی است و اقدامات اقناعی و ایجابی در کاهش آن نتیجه بخش خواهد بود.

حضور وزیر کشور در نشست تخصصی در شیراز
وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه خود به شیراز، در نشست تخصصی بررسی شاخص‌های مختلف اجتماعی، نظم و امنیت و عمرانی استان فارس حضور یافت.

در این نشست استاندار و مدیران موضوعی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از شاخص های استان در این زمینه ها ارائه کردند.

وزیر کشور همچنین با خانواده شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی و همچنین شهید عزیز قاضی دیدار و ضمن تکریم خانواده این شهیدان گرانقدر، خانواده های معظم شهدا را اسوه‌های صبر، استقامت و ایثار دانست.

بازدید وزیر کشور از یک اردوگاه درمانی معتادان
بازدید از اردوگاه درمانی معتادان متجاهر در شیراز از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در این سفر بود.

دکتر مومنی در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از همت و تلاش مدیران و مسئولان استانی برای احیای این اردوگاه و استفاده بهینه از آن گفت: کار بسیج و سپاه در این خصوص جهادی بود، یعنی کاری را که وظیفه قانونی و رسالت ذاتی شان نبود پذیرفته و به نحو احسن آن را اجرا کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.