رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان در حاشیه مسابقات ایتالیا با رئیس فدراسیون جهانی دیدار و در خصوص مسائل روز این ورزش بحث و تبادل نظر کرد.

بررسی مسائل روز اسکیت در نشست هنرجو با رئیس فدراسیون جهانی

در جریان مسابقات جهانی اسکیت که به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است رئیس فدراسیون کشورمان با ساباتینو آراکو دیدار و در خصوص مسائل روز این ورزش در ایران و جهان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

پس از پایان دوره چهار ساله ریاست ساباتینو آراکو بر مسند فدراسیون جهانی، بار دیگر انتخابات این رشته برگزار و در پایان او برای یک دوره دیگر به عنوان رییس فدراسیون جهانی انتخاب شد.

پس از این انتخاب، مجید هنرجو ضمن دیدار با رئیس فدراسیون جهانی خواستار نگاه ویژه این فدراسیون به منطقه غرب آسیا و آسیای میانه شد.

رئیس فدراسیون اسکیت ایران همچنین با روبرتو موراتا دبیر کل فدراسیون جهانی و فرانچسکو زانگارینی مدیر ورزشی فدراسیون جهانی نیز دیدار کرد.

پس از اتمام این دیدارها، رئیس فدراسیون اسکیت ایران در ادامه جلسات کاری خود با رئیس کنفدراسیون اسکیت آسیا، رئیس فدراسیون کلمبیا و قاره آمریکا و رئیس کمیسیون سرعت فدراسیون جهانی، رئیس کمیسیون رینک هاکی، رئیس فدراسیون عربستان سعودی، دبیر کل اسکیت هندوستان و رییس فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.