پیشنهاد سردبیر

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اوج انتقاداتی که از ادامه حاکمیت وی در سرزمین‌های اشغالی مطرح است، خواستار عدم انتشار فیلم مربوط به پرونده‌های مفاسد خود شده است.

جنجال پخش فیلم «مفاسد بی‌بی» در سرزمین‌های اشغالی

قدس؛ به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فیلمی از پرونده فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تحقیقات انجام شده از او و افراد خانواده‌اش تهیه کرده‌اند که بنا بر اعلام این روزنامه، نتانیاهو خواستار عدم پخش این فیلم شده است.

وی گفته است که قبل از صدور حکم قضائی دادگاه در پرونده وی، باید از نمایش و انتشار این فیلم جلوگیری شود.

نتانیاهو درخواست جلوگیری از انتشار این فیلم را به دادگاه مرکزی قدس اشغالی ارجاع داده تا نشست فوری برای ممانعت از پخش فیلم «پرونده‌های فساد بی بی» برگزار کنند.

نتانیاهو با سه پرونده بزرگ کلاهبرداری و رشوه خواری روبرو است که در رسانه‌ها به پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۴۰۰۰ هزار مشهور شده است. پیش از این چند جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده‌ها برگزار شده بود اما تنها موضوعی که اکنون مانع از محاکمه نتانیاهو شده است، مصونیت سیاسی وی به عنوان نخست وزیر است.

بسیاری از کارشناسان، تلاش نتانیاهو برای تداوم جنگ علیه غزه و گسترش آن به کل منطقه را بازتاب موقعیت سیاسی وی می‌دانند زیرا با اتمام جنگ، وی باید برای پرونده‌های فساد و در عین حال، شکست از مقاومت فلسطین، محاکمه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.