پیشنهاد سردبیر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش باید در دیدار برابر امارات با اختلاف چهار گل به پیروزی می رسید گفت: نزدیک بود که در این دیدار تنبیه شویم اما خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

باید سه - چهار گل می زدیم؛ امیر قلعه‌نویی: به خاطر این بازی زیبا به فوتبال تبریک می‌گویم!

امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات در مرحله سوم انتخابی جام جهانی گفت: باید به فوتبال به خاطر این بازی زیبا تبریک بگویم. البته نزدیک بود تنبیه شویم اما دیداری که می توانست با اختلاف چهار گل به سود ما تمام شود نزدیک بود با تساوی همراه شود.

وی با بیان این که امید گل ایران «۶۱ درصد به ۲۱ درصد!» بود، ادامه داد: البته در مالکیه توپ ۶۰ به ۴۰ بودیم. با این حال ما فوتبال با برنامه ای را بازی کردیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که نقاط قوت امارات را بستیم و از نقاط ضعف این تیم به گل رسیدیم ادامه داد: با این حال می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم که بازیکنان دقت لازم را نداشتند. با وجود این که به بازیکنانم خدا قوت می گویم اما از آنها گلایه دارم که موقعیت های بالای ۹۰ درصد را گل نمی کردند.

امیر قلعه نویی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی دو ایراد بزرگ دارد که باید آنها را برطرف کنیم. اول این که توپ را در خط حمله از دست می دهیم و دوم موقعیت هایی را هم که به دست می آوریم به گل تبدیل نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.