پیشنهاد سردبیر

نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و ونزوئلا در جام جهانی ازبکستان با برتری ایران به پایان رسید.

جام جهانی فوتسال - ازبکستان ؛ پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر ونزوئلا در نیمه اول

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در نخستین دیدار خود در دهمین دوره رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان امروز دوشنبه ۲۶ شهریور از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

لیست نفرات تیم ملی ایران

باقر محمدی، سعید مؤمنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی ۱۴ بازیکن وحید شمسایی در این مسابقه بودند.

شروع ناهماهنگ ایران

در دقایق ابتدایی این دیدار، این تیم ونزوئلا بود که مسلط‌تر ملی پوشان ایرانی ظاهر شدند و در دو صحنه می توانستد دروازه ایران را باز کنند. اما درخشش مومنی و سپس حضور به موقع مدافع ایران رو خط دروازه مانع از فروریختن دروازه شد.

ایران بازی در در دست گرفت

با گذشت حدود ۵ دقیقه از زمان بازی، بازیکنان تیم ملی، به شرایط بازی و سالن مسابقه عادت کردند.

در ششمین دقیقه این بازی، سعید احمدعباسی دروازه ونزوئلا را باز کرد اماوقتی این صحنه در بازبینی ویدئویی مورد بررسی قرار گرفت، توپ پیش از آنکه به احمدعباسی برسد از خط طولی بیرون رفته بود و گل تیم ایران مردود اعلام شد.

در این صحنه احمدعباسی، توپ را به حسن زاده پاس داد. ضربه حسن زاده به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت باز هم به احمدعباسی رسید و او دروازه حریف را باز کرد.

اما حدود یک دقیقه بعد کار تیمی دیدنی از بازیکنان ایران موجب شد سالار آقاپور تیم ملی ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

سنگ سفیدی از اخراج گریخت

کمی بعد، وقتی سنگ سفیدی و بازیکن ونزوئلایی در جایی دورتر از دور درگیر شدند باز هم کار به بررسی ویدئویی رسید تا اخراج سنگ سفیدی که با دست به صورت حریف ضربه زده بود مورد بررسی قرار بگیرد اما داور مسابقه به یک کارت زرد اکتفا کرد. ضربه بازیکن ونزوئلا در این صحنه با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

طوفان مهدی کریمی با ۲ گل پیاپی

در دهمین دقیقه، تیم ایران حمله دیگری روی دروازه ونزوئلا ترتیب داد و مهدی کریمی دومین گل ایران را هم به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۳ باز هم مهدی کریمی چهره درخشان بازی بود و با یک توپ گیری هوشمندانه و یک شلیک تماشایی، سومین گل ایران را هم وارد دروازه حریف کرد.

گل اول ونزوئلا با اشتباه احمدعباسی

در دقیقه ۱۵ فرانسیا، بازیکن تیم ونزوئلا توپ را از سعید احمدعباسی گرفت و به سمت دروازه ایران حرکت کرد و با یک شوت زمینی توانست گل اول ونزوئلا را به ثمر برساند و سعید مؤمنی هم نتوانست مانع از ورود توپ به دروازه شود.

در دقیقه ۱۷، حسین طیبی فرصت داشت چهارمین گل ایران را به ثمر برساند اما دروازه بان حریف مانع از این اتفاق شد.

در دقیقه ۱۹ این دیدار هم بهروز عظیمی موفق شد برای چهارمین بار دروزاه ونزوئلا را باز کند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.