پیشنهاد سردبیر

فصل سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران از اواسط مهرماه آغاز می‌شود و سه تیم اصفهانی گیتی پسند، سپاهان و سپاهان نوین بر اساس اعلام برنامه فدراسیون در اصفهان، کازرون، بافق و گچساران به دیدار حریفان خواهند رفت.

شروع فصل سی و هفتم لیگ برتر هندبال مردان با حضور سه تیم اصفهانی

فدراسیون هندبال ایران بعد از ظهر سه شنبه برنامه چهار هفته ابتدایی سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر این اساس، رقابت ها از روز ۱۵ مهر با دیدار ۲ تیم صنعت مس و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون افتتاح می‌شود.

امسال سه تیم گیتی پسند، سپاهان و سپاهان نوین اصفهان در رقابت های لیگ برتر حضور دارند که در هفته نخست ۲ دیدار فولاد مبارکه سپاهان با آلومینیوم اراک و گیتی پسند اصفهان با نفت و گاز گچساران در اصفهان برگزار خواهد شد و سپاهان نوین در بافق میزبان سنگ آهن بافق خواهد بود.

تیم هندبال گیتی پسند که فصل گذشته با جوانان پرانگیزه مقام سوم لیگ‌برتر را به‌دست آورد و بالاتر از سپاهان تیم همشهری خود قرار گرفت دوباره با یک‌تیم جوان که میانگین‌سنی‌اش ۲۳ است در هفته دوم رقابت‌های فصل جدید روز دوشنبه بیست‌وسوم مهرماه از ساعت ۱۶:۰۰ میهمان زغال‌سنگ طبس خواهد بود و در همین روز فولاد مبارکه سپاهان در گچساران به مصاف تیم هندبال نفت و گاز این شهر می رود و سپاهان نوین نیز به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

گیتی‌پسندی‌ها در هفته‌های سوم و چهارم روزهای دوشنبه سی‌ام مهر و هفتم آبان از ساعت ۱۶:۰۰ به‌ترتیب میزبان نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون و سپس میهمان صنعت‌مس کرمان هستند و سپاهانی ها در همین روزها میزبان زغال سنگ طبس و شهید شاملی کازرون خواهند بود، ضمن آنکه سپاهان نوین یکشنبه ۲۹ مهر میزبان نفت و گاز گچساران و هفتم آبان میهمان زغال سنگ طبس است.

 لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۰ تیم از ۱۵ مهر آغاز خواهد شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند و این در شرایطی است که سال گذشته علاوه بر این سه تیم، پرواز هوانیروز اصفهان نیز در لیگ برتر حضور داشت که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.