پیشنهاد سردبیر

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های بوندس‌لیگا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

زور بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به هم نرسید؛ تساوی مدعیان قهرمانی در آلیانز آرنا

تیم‌های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن امشب (شنبه) در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های بوندس‌لیگا در در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف یکدیگر رفتند.

اولین گل بازی در دقیقه ۳۱ رقم خورد،روبرت آندریخ ستاره ملی‌پوش لورکوزن با شوتی تماشایی که کاری از دست مانوئل نویر برای مهار آن بر نمی‌آمد ورزشگاه آلیانز آرنا را غرق در سکوت کرد.

زور بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به هم نرسید، تساوی مدعیان قهرمانی در آلیانز آرنا

بایرن مونیخ در خانه و با حضور تماشاگرانش برای جبران گل خورده سریع وارد عمل شد، الکساندر پاولوویچ با ضربه مهار نشدنی خود در دقیقه ۳۹ بازی را به تساوی کشاند.این بازیکن در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت قوس‌دار توپ را به تور چسباند تا باوارایی‌ها با شکست به رختکن نروند.

زور بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به هم نرسید، تساوی مدعیان قهرمانی در آلیانز آرنا

در نیمه دوم مونیخی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و تا گلزنی پیش رفتند اما شانس با آنها یار نبود. در دقیقه ۶۸ ضربات سرژ گنابری دو بار متوالی به تیر دروازه لورکوزن خورد تا آنها نفس راحتی بکشند.

در دقیقه ۶۴ کومان یک فرصت خوب گلزنی از دست داد و در حالی که سنگربان لورکوزن به بیرون از دروازه آمده بود توپ با کمترین اختلاف به بیرون رفت تا این شانس گلزنی هم به هدر برود.

زور بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به هم نرسید، تساوی مدعیان قهرمانی در آلیانز آرنا

در نهایت این بازی پر هیجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا مونیخی‌ها با کسب ۱۳ امتیاز صدرنشین بمانند و لورکوزن نیز با ۱۰ امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

اما مهم‌ترین اتفاق این بازی در دقیقه ۸۲ اتفاق افتاد، در این دقیقه هری کین مصدوم شد و ‏لنگ لنگان زمین را ترک کرد. او برای به دست آوردن توپ روی پای ‏فریمپونگ رفت و ناگهان به زمین افتاد، کین اما قادر به ادامه ‏بازی نبود و لنگ لنگان زمین را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.