آخرین تحولات لبنان

حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم (ع) تا سال ۱۴۱۰ قطب و پایگاه فرهنگی و اجتماعی جنوب شرق کشور می‌شود.

 حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم (ع) پایگاه فرهنگی و اجتماعی جنوب شرق کشور می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی، مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره)، با حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه جدید شهرستان طبس دیدار کرد.
به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی در این دیدار گفت: بر اساس سند چشم‌اندازی که برای این آستان مبارک ترسیم شده این حرم مطهر تا سال ۱۴۱۰ باید مهم‌ترین قطب و پایگاه فرهنگی و اجتماعی در جنوب شرق کشور شود.
وی افزود: تمرکز بر اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه نوجوانان و ساخت رواق کودک و نوجوان، از مهم‌ترین برنامه‌های آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تکمیلی نیز در این دیدار اظهار کرد: کارهای فرهنگی باید با اولویت‌بندی انجام شود و باتوجه‌به اقدامات ارزشمند آستان مبارک، این اولویت‌بندی به‌درستی انتخاب شده است.
وی با تأکید بر این که بقاع متبرکه و علی‌الخصوص این حرم مطهر باید قطب فرهنگی باشد و محور همه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار گیرد، افزود: برای محقق‌شدن این مهم لازم است مسئولان شهرستان نگاه ویژه‌ای به این حرم مطهر داشته باشند.
 امام‌جمعه جدید شهرستان طبس ادامه داد: تمام همت و تلاش دشمن برای گمراهی قشر نوجوان است و ما باید تمام امکانات خودمان را برای تربیت نسل مؤمن و انقلابی به‌کارگیری کنیم.
گفتنی است در پایان این دیدار، جزوه «خیرخواه امامت» معرفی ویژگی‌ها و کرامات حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و قطعه فرش متبرک حضرت امام رضا (ع) از طرف آستان مبارک به امام‌جمعه جدید طبس اهدا شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.