تحولات لبنان و فلسطین

سومین سامانه پاسخگویی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان شهید کامیاب راه اندازی شد.

ایجاد سومین سامانه پاسخگویی رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس خراسان، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیماران با استفاده از سامانه پاسخگویی رادیولوژی، می‌توانند بدون محدودیت زمان و در هر مکانی، تصاویر پزشکی خود را در بستر اینترنت مشاهده کنند و با پزشک مشاور خود به اشتراک بگذارند.

جلیلی افزود: این سامانه علاوه بر مزایایی از جمله کاهش چشمگیر هزینه‌های چاپ تصاویر و انتقال بر روی سی دی، امکان دریافت تصاویر پزشکی را بدون مراجعه به مرکز درمانی فراهم  و کمک شایانی به مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) می‌کند تا از شهر محل سکونت خود، تصاویر پزشکی خود را دریافت کنند.

وی افزود: سهولت استفاده از این سامانه از دیگر مزایای آن است به گونه‌ای که که پس از مراجعه بیمار به مرکز درمانی یک نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک برای بیمار ارسال می‌شود و با استفاده از آن می‌تواند در سامانه https://radresult.mums.ac.ir تصاویر پزشکی را مشاهده کند.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات  دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نسخه اول این سامانه در بیمارستان‌های امام رضا و قائم و نسخه جدید آن اکنون در بیمارستان شهید کامیاب ایجاد شده  است و آمادگی در دیگر مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.