تحولات لبنان و فلسطین

مربی تیم ملی از لغو دیدار ایران- قطر در مشهد ابراز تأسف کرد.

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با قدس: مشهد مشکلی برای میزبانی نداشت / هدفمان صعود به عنوان تیم اول است

به گزارش قدس آنلاین، از مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره لغو میزبانی در مشهد پرسیدیم که او با تعجب گفت:« سال‌‎‌ها در شهر مقدس مشهد زندگی کردم و با شرایط زندگی در این شهر آشنا هستم. مشهد را مثل کف دستم می‌شناسم. مشهد واقعاً شهر زیبایی است و فوتبال در زندگی مردم جریان دارد. اینکه میزبانی تیم ملی را از این شهر می‌گیرند جای تعجب دارد. به اعتقاد من فیفا دچار اشتباه بزرگی شد. نباید میزبانی را از مشهد می‌گرفتند. هیچ مشکلی برای بازی در مشهد وجود نداشته و ندارد. اینکه مسائل سیاسی اخیر باعث چنین تصمیمی شده به نظر من قابل قبول نیست چون حق ایران ضایع می‌شود».

تیموریان در ادامه گفت وگوی اختصاصی خود با قدس گفت:« از فدراسیون فوتبال می‌خواهم پیگیر این موضوع باشند. باید حق ایران را برگردانند. ایران کشوری است که به راحتی از پس میزبانی برمی‌آید و امیدوارم مشکلات برطرف شود و بتوانیم در بازی با قطر از حق میزبانی برخوردار شویم».

آندو در ادامه پیرامون بازی با ازبکستان نیز این جملات را به زبان آورد:« بارها با این تیم بازی کردیم. سبک بازی ازبک‌ها را به خوبی می‌شناسیم. تیم ایده‌آلی هستند که قطعاً دوست دارند به صدرنشینی خود ادامه دهند. ما نباید اجازه بدهیم این صدرنشینی ادامه پیدا کند. اگر ازبکستان را در خانه‌اش شکست دهیم به صدر جدول می‌رسیم و این برای فوتبال ایران اتفاق خوشایندی است».

وی درباره اینکه موضوع لغو میزبانی گفته می‌شود در روحیه بازیکنان تیم ملی اثرات مخرب گذاشته، این صحبت را به زبان آورد:« نمی‌خواهم بگویم از این موضوع ناراحت نیسیتم. قطعاً ناراحتی‌هایی داریم و از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم رایزنی کنند وحق ایران را برگردانند اما مطمئن باشید هر اتفاقی رخ دهد با روحیه در میدان مسابقه حاضر می‌شویم و این مسائل سبب نمی‌شود، از اهداف خود دور شویم. ما هم‌‍قسم شدیم ازبکستان را درخانه‌اش شکست دهیم. اعتقاد دارم بازیکنان بزرگی داریم که در شرایط سخت از پس مشکلات برخواهند آمد».

تیموریان درباره سبک بازی تیم ملی در دو بازی آغازین گفت:« تأکید می‌کنم مهم کسب امتیازات کامل بود که بدست آوردیم. ما باید امتیاز بگیریم. مهم نیست که سبک بازی ما چه طور باشد. اگر از دو بازی اول ۶ امتیاز نگرفته بودیم حالا که موضوع لغو میزبانی پیش آمده قطعاً لطمه می‌خوردیم. بنابراین اهمیت کسب امتیاز این جا مشخص می‌شود. ضمن اینکه من اعتقاد دارم حتی اگر خللی در میزبانی ما به وجود نمی‌آمد نیز بازی با قطر دشوار بود. به خودی خود همه بازی‌ها سخت است و نباید تصور کنیم بازی راحتی داریم. اگر میزبانی از ما گرفته شود کارمان سخت می‌شود، اما مطمئنم باانگیزه بیشتر گام به میدان رقابت با رقبا می‌گذاریم. هدف ما صعود به عنوان تیم اول است و هیچ رقیبی را دست کم نمی‌گیریم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.