تحولات لبنان و فلسطین

فرماندار گناباد گفت: از ابتدای راه‌اندازی فرودگاه شهدای گناباد تا کنون ۹ هزار و ۳۰۰ مسافر با پروازهای این فرودگاه جابجا شدند.

فرماندار گناباد خبر داد: بهره‌مندی بیش از ۹ هزار مسافر از پروازهای فرودگاه گناباد

 رضا نصیری در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد با بیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی فرودگاه شهدای این شهرستان تا کنون ۹ هزار و ۳۰۰ مسافر با پروازهای این فرودگاه جابجا شدند، اظهار کرد: این تعداد مسافر از مهرماه پارسال تا کنون به وسیله ۸۶ پرواز در مسیر گناباد به تهران و عکس آنجا به جا شدند.

فرماندار گناباد با بیان اینکه طی یک سال گذشته جایگاه فرودگاه شهدای گناباد از رتبه ۵۵ در بین فرودگاه‌های کشور به رتبه ۳۵ ارتقا یافته است، افزود: به رغم زمان کمی که از زمان بهره‌برداری فرودگاه شهدای گناباد می‌گذرد ولی استقبال خوب مسافران و جایگاه آن در منطقه و جنوب استان خراسان رضوی موجب شده تا این فرودگاه با پشت سر گذاشتن ۲۰ فرودگاه مطرح کشور به این رتبه دست یابد.

وی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از دستاوردهای مهم سه سال گذشته در شهرستان گناباد بیان و تصریح کرد: علاوه بر طرح جوانی جمعیت، افزون بر ۱۲ هزار نفر در سه سال گذشته برای نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی گناباد ثبت نام کردند که ۹ هزار نفر آنان واجد شرایط شناخته شدند.
نصیری با اشاره به اینکه از مجموع متقاضیان طرح جوانی جمعیت مناطق شهری این شهرستان ۷۶۰ نفر از شهر گناباد هستند، اظهار داشت: هر کدام از شهرهای کاخک، بیدخت و روشناوند نیز دارای ۱۰۰ متقاضی در این حوزه هستند.
فرماندار گناباد از افزایش برق تولیدی شهرستان گناباد طی سه سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت با اجرای طرح‌های زیرساختی برق رسانی، توان برق تولیدی این شهرستان از ۴۵ مگاوات به ۱۶۵ مگاوات در دهه فجر امسال افزایش می‌یابد.

وی از آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر عمومی مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: طی سه سال گذشته به طور میانگین هر ۴۵ روز یک چمن مصنوعی در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.