تحولات لبنان و فلسطین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: مردم و خیران نوع دوست استان ۱۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۲۸۰ ریال به مردم جنگ‌زده و بی‌پناه غزه، لبنان و یمن کمک کردند.

کمک ۱۲ میلیارد ریالی مردم یزد به غزه، یمن و لبنان

به گزارش  قدس آنلاین ،" محمد عشقی" با بیان اینکه این کمک ها در قالب طرح "به وقت همدلی" جمع آوری شده است افزود: از این مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۱.۵ میلیارد ریال غیرنقدی است.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمکهای مردمی در ایستگاه های هلال‌احمر همچنان ادامه دارد اظهار کرد: ۵۱ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر ،۳۴ دستگاه کارتخوان بانکی و ۵۲ صندوق جهت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مردم مظلوم یمن، لبنان و غزه در خانه‌های هلال، ایستگاه‌های فعال در مصلی‌ها، هیات های مذهبی، مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و کانون های دانش آموزی و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان مستقر شده است.

عشقی خاطرنشان کرد : پویش به وقت همدلی، با مشارکت یکهزار و ۹۹۵ نفر روز از اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای خانه‌های هلال و ۸۵۰ نفر روز از پرسنل هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع امکانپذیر است.

وی ادامه داد: شماره حساب‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به لبنان نیز با شماره حساب ۹۹۹۹۹ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به راه‌های کمک به مردم یمن اشاره کرد و گفت: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به این کشور می‌باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.