تحولات لبنان و فلسطین

در آینه به مردمک‌هایش خیره شده و در نمایی تاریک به افق‌های روشن فکر کرده بود.

بی تعارف با محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال/ برای مهار رونالدو، جانم را وسط می‌گذارم

به گزارش قدس آنلاین،سیم خاردار  سی‌ویک‌ساله در میانه بوران و کوران، تماس‌ها و پیام‌هایش را چک می کرد تا میان پیغام و پسغام‌ها خطی، خبری، چیزی از کُنامِ گمشده در مِه پیدا کند.

او محمد حسین مرادمند است. بک باانگیزه‌ای که در روزهای نشیب آبی‌ها به فراز  آرزوهایش می‌اندیشد و میان نوشته‌های غبارگرفته سراغ تیترهای لاجوردی را می گیرد. مدافع کارکشته استقلال در آستانه دوئل با کریس رونالدو و همقطارانش با سخنان خود به دنبال آن بود اعتماد به نفس را به کالبد خسته تیمش برگرداند. حرف‌‎‎‎هایش با قدس در دیدرس شماست.

*در روزی که بازوبند کاپیتان را بر بازو بسته بودی،بخت با تو یار نبود و استقلال شکست سنگینی خورد.

-ما برابر ذوب‌آهن خوب بازی نکردیم و شکست خوردیم. در چنین شرایطی انتظار داشتیم منتقدان بر پایه منطق تیم را نقد و ضعف‌ها را بیان کنند، اما متأسفانه در این چند روز برخی هر چه خواستند بر علیه ما نوشتند. تأسف‌آور است که بعضی‌ها فقط دنبال گل آلود کردن آب‌ها هستند و با موج سواری همه چیز را به‌هم می ریزند.

*به هر حالا انتظارات محقق نشده و هوادار به‌شدت دلخور است.

-گردن ما از مو نازک تر است اما هر کاری حساب دارد و 100 سال دیگر منتقدان مصلح دنبال خراب کردن تیم و بازیکن نمی‌روند. اینکه در کانال هایشان جنجال را به طاق بکوبند و صبح تا شب فرافکنی کنند انسانی و اخلاقی نیست.

*حالا باید دور از ایران با غول‌های النصر مچ بیندازید. نبردی سخت و طاقت فرسا. قبول داری؟

-بله ما با تیم پرستاره و قدرتمند و ثروتمند فوتبال عربستان روبه‌رو خواهیم شد و بازی سخت و پیچیده‌ای را پیش رو داریم. مطمئن باشید در امارات دست و پا بسته نخواهیم بود و از کیان فوتبال  ایران و باشگاه پرافتخار استقلال دفاع خواهیم کرد. این بازی حکم سکوی پرتاب ما را دارد و می تواند روی دیگر سکه را نشانمان دهد.

*شوربختانه امتیاز میزبانی هم از کف رفت!

-درست است اما ما در آن سوی آب تنها نخواهیم بود و ایرانی‌های ساکن دبی حتماً ورزشگاه را روی سرشان خواهند گرفت و فضای ورزشگاه را به سود استقلال رقم می زنند. هواداران استقلال در هر جای گیتی که تیم به کارزار قدم بگذارد، ما را تنها نخواهند گذاشت.

*فکر می کنی بتوانی کریس رونالدو را میان شمشادها بفرستی؟

-او ابرستاره فوتبال دنیاست و در صلابتش تردیدی نیست. اما من برای مهار کریس سرم را وسط می گذارم و یقین دارم از پسش برمی‌آیم.لطفاً خطاب به آن‌ها که با سیاه‌انگاری دنبال تخریب من هستند بنویسید مرادمند همان مدافعی است که فصل پیش در ۱۳ بازی کلین شیت کرد و به چغرترین مهاجمان رکاب نداد.

*به نظرت گردان آبی با موسیو موسیمانه در جدال‌های پیش رو به خال خواهد زد؟

-او دهمین مربی برتر جهان در سال ۲٠۱۶ بوده و عنوان طولانی‌ترین دوران‌ مربیگری و پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال آفریقای جنوبی را یدک می کشد. ما با مربی امتحان پس داده‌ای چون پیتسو موسیمانه استقلال را به روزهای خوب گذشته برمی گردانیم. گفتم این تیم به شوک نیاز دارد تا بلند شود و گرد و خاک کند.

*یک سؤال درباره خودت. چه حسی داری وقتی می‌بینی چالش‌های آغاز فصل تمام شده و می‌توانی یک نفس راحت از ته دل بکشی؟

-من دو ماه سخت و برزخی را پشت سر گذاشتم و تکلیفم مشخص نبود.خدا کمک کرد و به قلب دفاع استقلال برگشتم تا همه توانم را برای موفقیت تیم بگذارم. استقلال خانه اول و آخر من است و همواره مرهون هوادارانی هستم که در اوج کلافگی تنهایم نگذاشتند. امیدوارم هر چه زودتر تیم قدرت خود را بازیابد و این وضعیت به آخر برسد.

*بازی با النصر را پیش‌بینی کن و تمام.

-بازی بسیار پیچیده‌ای را برابر تیم خوب النصر برگزار خواهیم کرد، اما ما تیم پرافتخار آسیا هستیم و با تمرکز روی حریف و رو کردن پلن اثربخش  شگفتی بزرگ لیگ نخبگان را رقم خواهیم زد. ببینید و تعریف کنید.

*امیدمافی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.