میلیونها نفر از مردم یمن، امروز جمعه تظاهرات‌هایی را در محکومیت شهادت «فؤاد شکر» و «اسماعیل هنیه» برگزار کردند و به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که سیاست ترور مانع از تغییر سرنوشت حتمی نابودی این رژیم نخواهد شد.

هشدار میلیون‌ها یمنی به صهیونیست‌ها؛ سرنوشت شما نابودی است و با «ترور» تغییر نمی‌کند

میلیون‌ها نفر در یمن امروز جمعه با برگزاری راهپیمایی تحت عنوان «وفاداری به خون شهدا... تا پیروزی با غزه هستیم»، بر حمایت مجدد از ملت فلسطین تأکید کردند و گفتند که از هر عملیات آتی یمن، حمایت خواهند کرد.در این بیانیه، با تأکید بر لزوم «پاسخ دندان‌شکن رهبران محور جهاد و مقاومت به جنایات دشمن اسرائیلی»، شهادت «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد جنبش حزب الله لبنان و «اسماعیل هنیه» رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین را تسلیت گفتند.مردم یمن با اشاره به اینکه هنیه، تاریخچه جهادی مشخصی دارد، ادامه دادند: مجاهد فؤاد شکر با زورگوییهای آمریکا و اسرائیل برای چند دهه مقابله کرد. وی الگویی برای نسلهای بعدی مجاهدان خواهد بود. اسرائیل در دو جنایت وحشیانه، با پشتیبانی و موافقت آمریکا، هنیه و شکر را ترور کرد».

در این بیانیه آمده است: به دشمن ملعون اسرائیلی می‌گوییم که بر اساس نص قرآن، ترور رهبران مقاومت، تو را از سرنوشت حتمی خود مبنی بر نابودی نجات نخواهد داد. جانفشانی‌های این دو شهید، تأثیر زیادی برای ایجاد انگیزه و ادامه مسیر جهاد خواهد داشت تا دستاوردهای بزرگتری حاصل شود.در این بیانیه با اشاره به اینکه اسرائیل، در تلاش است تا با ترور، هیمنه و بازدارندگی از دست رفته خود در عملیات طوفان الاقصی را مجددا به دست آورد، تصریح شد: اسرائیل بداند زمانی که بدون هیچ بازدارندگی، دست به قتل می‌زد، دیگر به پایان رسیده و بازنخواهد گشت. اکنون زمان محور قدس، جهاد و مقاومت است».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.