مربی چادرملو از ستاد استاندارسازی درخواست کرد که تیمش را از میزبانی محروم نکند.

حنیف عمران‌زاده: تمام بازی‌ها باید VAR داشته باشند/ ورزشگاه شهید نصیری بهتر از نقش جهان است

حنیف عمران زاده، مربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان درباره دیدار تیمش مقابل شمس آذر و اشتباهات داوری با VAR اظهار کرد: بازی سختی با شمس آذر داشتیم و شاگردان دقیقی تیمی بودند که در فصل قبل نتیجه خوبی گرفتند. سعید دقیقی روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کرده بود. می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاد و مثل هفته قبل مقابل سپاهان که یک پنالتی به ناحق گرفته شد، این هفته هم گل آفساید تیم حریف به اشتباه قبول شد.

وی افزود: خدا را شکر که توانستیم به بازی برگردیم و گل مساوی را بزنیم و در ادامه چند موقعیت خوب داشتیم که روی بی دقتی بازیکنان از بین رفت. باید سه امتیاز را می گرفتیم ولی متاسفانه امتیازات تقسیم شد و با اشتباهات داوری از این ۳ امتیاز هم جا ماندیم. اتفاق قشنگی نیست که از هفته اول دو بار داور به ضرر یک تیم سوت بزند. در شروع لیگ این اتفاقات برایمان افتاد و خدا می داند که در ادامه لیگ و جام حذفی چه اتفاقاتی می افتد. این بی‌انصافی است که تنها دو بازی با VAR برگزار شود و بگویند اگر تیم های پایین‌تر ضرر کنند اشکالی ندارد ولی تیم‌های بالا نباید حقشان ضایع شود. به صورت واضح می گویند که قهرمانی باید پاک باشد و تیم های پایین جدول برای خود بچرخند و فرقی ندارد که چه اتفاقی می افتد. ما سال  اول است که به لیگ برتر آمده‌ایم اما از ابتدای فصل از میزبانی محروم هستیم و این اتفاقات انگیزه تیم را پایین می‌آورد. اگر قرار است این دستگاه باشد باید تمام ورزشگاه‌ها مجهز شود و در غیر این صورت باید بازی‌ها بدون VAR برگزار شود.

عمران زاده در مورد وضعیت حجت صدقی دروازه‌بان تیم چادرملو هم گفت: گونه و ابرویش آسیب شدید دید و دو روز قبل به اتاق عمل رفت. اگر بازی ما با شمس آذر VAR  داشت در آن صحنه بازیکن شمس آذر اخراج می‌شد. خدا را شکر روند درمانش رو به بهبودی است و چند رو دیگر در تمرینات حاضر خواهد شد. 

مربی چادرملو در خصوص ورزشگاه شهید نصیری گفت: چمن ورزشگاه از مهم‌ترین ایراداتی بود که ستاد استاندارسازی گرفته است ولی با توجه به اینکه فصل گذشته در لیگ یک در همین استادیوم میزبانی کردیم چمن شهید نصیری ایرادی ندارد. زمانی که برای بازی با سپاهان به نقش جهان رفتیم دیدیم که چمن آن فاجعه بود و چمن شهید نصیری از آن بسیار بهتر است. استاندار یزد و دیگر مسئولان همگی فوتبالی هستند و در تلاشند  که مشکلاتمان حل شود. امیدوارم زمانی که فیفا دی آغاز می شود و لیگ ۲۰ روز تعطیل است، مشکل میزبانی‌مان برطرف شود و ما را از میزبانی محروم نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.