قدس آنلاین یزد - مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: حمایت های مادی و معنوی مسئولان اجرایی و مردم بزرگترین سرمایه برای این اداره کل در جهت انجام وظایف محوله است

حمایت های مردم و مسئولان بزرگترین سرمایه برای میراث فرهنگی است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، ˈ محمد مهدی شرافت ˈ در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهریز افزود: مردم نقش مهمی در انجام فعالیت های میراث فرهنگی دارند .
وی ادامه داد: همکاری و حمایت های مردم و مسئولان از میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باعث افزایش موفقیت ها و ادامه کارهایی است که این اداره کل در طول سال انجام می دهد.
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به معرفی برخی ویژگی های خاص شهرستان مهریز اشاره کرد و حمایت مسئولان و مردم را بزرگترین سرمایه ،برای نقش آفرینی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در نیل به چشم انداز توسعه و خدمات رسانی دانست.
در ادامه فرماندار شهرستان مهریز با قدردانی از زحمات ˈ علی اصغر صمدیانیˈ ، انتظارات مردم و مسئولان شهرستان مهریز را در زمینه های گردشگری و صنایع دستی ذکر کرد و حمایت فرمانداری را در امر توسعه گردشگری شهرستان اعلام کرد.
در این مراسم که در خانه تاریخی اخوان مهریز برگزار شد با قدردانی از سرپرست سابق برای سرپرست جدید نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز ˈ محمد رضا فلاحتی ˈ آرزوی موفقیت شد
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.