قدس آنلاین یزد - رییس اداره منابع طبیعی اردکان گفت: امسال بیش از 40 هزار اصله نهال با مشارکت شهرداری در این شهرستان کشت شده است

توسعه و نگهداری فضای سبز به مشارکت مردم هم نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، مرتضی افخمی در مراسم روز درختکاری در این شهراظهار داشت : حفاظت از منابع و عرصه های طبیعی مهمترین رسالت این اداره است.
وی با بیان اینکه درسال جاری بیش از 40 هزار اصله نهال با مشارکت شهرداری در این شهرستان کشت شده است افزود: در سال گذشته 5هزار اصله نهال شامل سنجد شیرین و تلخ، کاج و سرو در بین همشهریان توزیع شده است .
رئیس اداره منابع طبیعی اردکان با بیان اینکه درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی ترین راه های توسعه اجتماعی است تصریح کرد: این مهم به حفظ شادابی محیط زیست کمک می کند در نتیجه باید در راستای تقویت فرهنگ ارزشمند درخت و درختکاری بکوشیم.
افخمی با بیان اینکه با توجه به صنعتی شدن و افزایش آلودگی هوا توسعه فضای سبز و درختکاری در این شهرستان ضروری است افزود: توسعه و نگهداری فضای سبز به تنهایی توسط دولت امکان پذیر نیست و به مشارکت مردم نیاز دارد.
وی خاطر نشان ساخت: امروز همه مردم دست به دست هم بدهند و برای توسعه منابع طبیعی و پاکی محیط زیست که با وجود اراضی ملی امکان پذیر است با این اداره همکاری کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.