سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مماشات جامعه جهانی با صهیونیست‌ها به مثابه استقبال از گسترش شرارت و نفی همه هنجارها و ارزش‌هایی است که تحت عنوان تمدن انسانی می‌شناسیم، است.

مماشات جهان با صهیونیست‌ها به مثابه استقبال از گسترش شرارت است

علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: جدیدترین جنایت باند جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین در حمله به یک مدرسه که به عنوان پناهگاه استفاده می‌شد و کشتار بیش از ۱۰۰ نفر کودک و انسان بی‌گناه در حال اقامه نماز صبح، هیچ ابهامی در نیت رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان باقی نمی‌گذارد.

وی افزود: مماشات جامعه جهانی در برابر شر مطلقی به نام موجودیت تبهکار صهیونیستی، به مثابه استقبال از گسترش شرارت و نفی همه هنجارها و ارزش‌هایی است که تحت عنوان تمدن انسانی می‌شناسیم. همه دولت‌ها و در راس آنها دولت‌های اسلامی - مسئولیت مشترک اخلاقی و حقوقی برای توقف نسل‌کشی و کشتار فلسطینیان دارند.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بی تردید آن دسته از دولت‌ها، به ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا، که با حمایت‌های همه جانبه مالی، تسلیحاتی و سیاسی از موجودیت اشغالگر به مثابه پیشران ماشین کشتار و نسل‌کشی آن عمل می‌کنند و با بی‌شرمی تمام «بی‌کیفرمانی» آن را تضمین می‌نمایند، همدست و شریک در جنایات ارتکابی علیه فلسطین و مردم منطقه‌اند. مردم منطقه و جهان هیچگاه جنایت‌های باند جنایتکار صهیونیستی و همدستانشان را فراموش نمی‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.