۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 272571

مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - قم را سنگین اعلام کرد.

ترافیک سنگین درمحور کرج-چالوس، هراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ترافیک در محور کرج چالوس از میدان امیرکبیر تا سد کرج سنگین اعلام شده است.

همچنین ترافیک در محورهای کرج چالوس از سد کرج به سمت مرزن آباد ، هراز ( آبعلی تا امام زاده هاشم و محدوده های آب اسک ،‌ پلور ، گزنک و سه راهی لاسم ) ، باند شمالی آزادراه تهران کرج ( از پل کلاک تا پل فردیس) ، باند شمالی آزادراه کرج قزوین ( از پل فردیس تا مهرویلا )، استان اصفهان ( ورودی و خروجی های شهر اصفهان )، خراسان رضوی ( ورودی و خروجی های شهر مشهد ) و قزوین ( محورهای کرج قزوین و قزوین رشت ) نیمه سنگین گزارش شده است.
رئیس  پلیس راه فیروزکوه  گفت: با افزایش حجم مسافرتها از دیروز ، تردد خودروها هم اکنون  در این محور به صورت عادی و روان  است.
سروان یوسف رجبی افزود: تردد انواع کامیون و تریلرها بجز تریلرهای حامل موادسوختی و فاسد شدنی از روز سه شنبه 27 اسفندماه تا 8 فروردین  93 از این محور ممنوع است.
پلیس راهور از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به مصدومان حوادث احتمالی با شماره تلفن‌های 88255555 و 120، تماس بگیرند.
سازمان هواشناسی نیز اعلام کرد ، در استان های آذربایجان شرقی و غربی ، اصفهان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مازندران ، مرکزی ، همدان (اکثر محورها) و خوزستان ( محورهای اندیمشک - پل زال ، ایذه - دهدشت ، باغ ملک - ایذه) بارش باران گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.