تحولات لبنان و فلسطین

قدس انلاین- تبریز: شهردار کلانشهر تبریز گفت: عملیات آسفالت اساسی خیابانهای تبریز از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود.

شرط شهردار تبریز بر افزایش حقوق رانندگان استیجاری

به گزارش قدس انلاین از تبریز،صادق نجفی اظهار داشت: بر اساس تجربه و نظرات کارشناسی بهتر است آسفالت خیابانها از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شود تا بارندگی های احتمالی باعث خرابی آسفالت و از بین رفتن بیت المال نگردد

دکتر نجفی با اشاره به وضعیت نابسامان اتومبیل های مسافربر برون شهری در دروازه تهران گفت: آغاز به کار ترمینال شرق تبریز معضل دروازه تهران را حل خواهد نمود
وی افزود: خوشبختانه با تملک 7 هکتار زمین برای راه اندازی ترمینال شرقی تبریز ظرف چند ماه آینده این معضل شرق تبریز نیز حل خواهد شد و با انتقال  اتومبیل ها دروازه تهران شاهد کاهش ترافیک و بازگشت آرامش به این نقطه از شهر خواهیم شد.
شهردار تبریز با اشاره به حضور خودجوش برخی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خانه های تعدادی از کارگران به مناسبت روز کارگر گفت: بر اساس قولی که به اعضای شورای شهر داده ایم تمام تلاش خود را در جهت حمایت از کارگران به کار خواهیم بست.
دکتر صادق نجفی اظهار داشت: بر این اساس قطعا تمامی کارگران حجمی و شرکتی طبق همان شرایطی که شرکت همشهری دارد حقوق و مزایا دریافت خواهند نمود.
وی با اشاره به اینکه حقوق رانندگان استیجاری کاهش نیافته است گفت: کاهش حقوقی برای رانندگان استیجاری اتفاق نیافتاده است اما برای افرادی که ماشین های خود را بروز نکرده اند قراردادها طبق قرارداد سال گذشته صورت گرفته و افزایشی صورت نگرفته است.
وی افزود: قطعا باید تمامی خدمات رفاهی و پزشکی شهرداری برای رانندگان استیجاری نیز مد نظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.