تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: افرادی که در میزان سرمایه گذاری کرده اند نگران بازگشت سرمایه و سپرده خود نباشند.

سپرده گذاران موسسه میزان نگران بازگشت سپرده هایشان نباشند

به گزارش  قدس آنلاین عبدالله ارجایی در حاشیه نشست خبری کالا , قاچاق آرایشی و بهداشتی اظهار داشت: هیات تسویه سه نفره در استان برای حل مشکل موسسه میزان تشکیل گردیده و جلسه معارفه این مدیران نیز با پرسنل انجام شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد : فرآیند انحلال موسسه تعاونی اعتباری میزان به صورت کامل انجام شده و طبق ابلاغ رییس کل بانک مرکزی آگهی انحلال این موسسه در تمام روزنامه ها ی کثیرالانتشار درج شده است.

ارجاعی در پایان تاکید کرد : مردم نگران نباشند , تمام سپرده ها طی مدت کوتاهی به سرمایه گذاران باز می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    3 0
    مدت کوتاه کی است من سپرده ام را از بانک ملی وام گرفته ام و الان دارم بیست و چهار درصد سود پرداخت میکنم
  • م IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    3 0
    تکلیف سپرده گذاران خراسان جنوبی چی میشه خواهشا اقای نماینده استان به دادمون برسین
  • محمد رضا IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    4 0
    با عرض سلام از شما خواهش میکنم از سرمایه گذاران جدید استفاده کنید به قران قسم جواب میده
  • پوریا IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    5 0
    آقای عزیز قبل از انحلال هم همه شماواستانداروقوه قضاییه وبانک مرکزی گفتید نگران نباشید . پس ازچندماه عاقبت این شد.حالا دوباره شروع شده نگران نباشید خدا میدونه این دفعه چه میشه.مردم مسخره نکنید عاقبت خوبی نداره.
  • سعید-بیرجند IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    5 0
    واقعا متاسفم برای مسئولان بانک مرکزی.یک روده صاف تو شکمشون نیست. دروغ دروغ دروغ. موسسه میزان جزو سالمترین موسسات بود منحلش کردن . واقعا حقش نبود و اینکه این همه خانواده رو بدبخت کنن با بیکاری این جوانان. مسئولین بانک مرکزی عزیز شماها که نمیتونین کاری کنین و جز زور به مردم و موسسات نمیگین خب برین کنار یکی بیاد روی کار که کاری رو انجام بده و تصمیم خوب و سنجیده ای بگیره. دعا میکنم بدبخت بشین مسئولین بانک مرکزی. آه هزاران نفر پشت سر شماست. انشاا... به زمین گرم بخورین.
  • مجتبی IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    3 0
    سپرده گذار ها ، کارمندها و سهامداران باید با هم متحد بشن و انحلار موسسه را رد کنن و مسئولین را وادار به ادغام یا جزب سرمایه گذار کنند . همین هفته از همین شنبه . . .
  • حسام IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    4 0
    بدترین خبر برای سپرده گذارها این که 100 میلیارد برای 700 هزار نفر یعنی نفری 140 هزار تومان تازه اینها میخوان فقط به مبالغ زیر 10 م بدن که به 10 الی 15 هزار نفر میرسه و مابقی باید وایسن تا افرادی که وام دارن هرماه بیان قسط ها شونو بدن و یا تا فروش اموال و املاک به زیر قیمت که نهایتا کسر مبلغ اصلی را در پی دارد صبوری کنند پس این خبر خوشی نمیتونه باشعه و از سر باز کردن مردم توسط بانک بی مسئولیت مرکزی هست که مجوز و 260 میلیارد سپرده میزان و 15 سال فعالیتشو به همراه ارتباط مستقیمش با دادگستری را انکار میکنند تا سیاست خودشان را بر مردم تحمیل کنند و ما باید هوشیار باشیم و گول انحلال موسسه را نخوریم و خواستار ادغام و جزب سرمایه گذار و اعطای مجوز باشیم تا هرچه سریعتر به پولمان به طور کامل و بدون کسر اصل مبلغ و سود ش (که در برابر تورم و بحران اقتصادی کشور ناچیز است) برسیم ما برای کار آفرینی و اشتغال زایی و نه برای کسب سود به صورت روز شمار نزد میزان سپرده گذاشتیم و هیچ فری این حق را ندارد که مردم را سرزنش کند و مقصر بداند. باید به این حضرات بانک مرکزی گوشزد شود که آقایان، مشروعیت شما به حل مسائل مردم است، نه شانه‌خالی‌کردن‌های سیاسی و دنبال مقصر گشتن‌های نخ‌نماشده، اگر تعهدی به مردم ندارید، جایگاهی را که مردم به شما داده‌اند رها کنید، تمام مشروعیت شما به برپایی عدالت و اعطای حق به ذی‌حق است و لاغیر. بانک مرکزی و دادستانی چرا حکم به انحلال داد ؛ آیا راه حل بهتری وجود نداشت ؟ باید پاسخگو باشید .
  • غلامرضا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    صبر ما تمام شده یا کاری بکنید یا خودمان کاری میکنیم