قدس آنلاین - ایلام: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: در ایام منتهی به اربعین حسینی، ۱۲ پارکینگ در شهر مرزی مهران جانمایی شده است.

جانمایی ۱۲ پارکینگ در شهر مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام،سرهنگ نورالله خادم با بیان اینکه حجم ترافیک در معابر درون شهری مهران در ایام اربعین حسینی افزایش می یابد، اظهارداشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مثل سال گذشته در ایام اربعین حسینی شاهد حجم بالای ترافیک در معابر درون شهری ایلام و معابر منتهی به پایانه های مرزی مهران به سمت کشور عراق هستیم، افزود: به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از حداکثر توان، طرح ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع) را با تمرکز بر معابر دورن شهری به مرحله اجرا درمی آورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام هدف از اجرای طرح ترافیکی اربعین را ارتقاء انضباط ترافیکی، ایمنی و روان سازی ترافیک، ایجاد آرامش و رضایتمندی زائران و کاهش حوادث رانندگی در این ایام دانست و خاطرنشان ساخت: تمام معابر منتهی به پل زائر، بوسیله تابلو و همچنین نصب بنر ایستادن ممنوع، اطلاع رسانی می شود و زائران از توقف وسیله نقلیه شخصی خود در این معابر جدا خود داری کنند.

وی با بیان اینکه 12 پارکینگ مناسب برای پارک خودروهای زوار در سطح شهر مهران جانمایی شده و زائران می توانند برای پارک وسیله نقلیه خود از این پارکینگ ها استفاده کنند، بیان داشت: تیم های موتوری و خودرویی در معابر درون شهری ایلام و سطح شهر مهران برای تامین امنیت عبور و مرور زائران استقرار می یابند و علاوه بر این تمام معابر سطح شهر ایلام، ایوان و سطح شهر مرزی مهران زیر پوشش ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می گیرد.

گفتنی است مرز مهران نزدیکترین و امن ترین مرز زمینی به کربلای معلی است و در اربعین سال گذشته مردم استان ایلام از بدو ورود تا خروج زائران از مرز مهران، برای زائران ابا عبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذاشتند و از یک سال گذشته تا کنون مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی و مسئولان محلی در ایجاد زیرساخت ها و رفع کاستی های مرز بین المللی مهران اهتمام داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.