آخرین تحولات لبنان

۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 323923

ساری – خبرنگار قدس آنلاین : رئيس پليس آگاهي مازندران گفت : بر اثر اختلافات خانوادگي ، مردي ۲۶ ساله در ساری با استفاده از سلاح شکاري فردي را از پای درآورد.

قتل با تفنگ شکاری در مازندران

به گزارش پايگاه خبري پليس مازندران ، سرهنگ احمدرضا رستمي افزود : در پي کسب خبري ازمرکز فوريت هاي پليسي 110شهرستان ساري مبني بر وقوع درگيري و تيراندازي با سلاح شکاري در پشت هتل مازندران، ماموران انتظامي کلانتري 12 سريعاً به محل حادثه عازم شدند.

وی یادآور شد : ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند ، فردي به نام "علي- پ " 26 ساله با سلاح شکاري اقدام به تيراندازي به سمت فردي به نام "سليمان- م" کرده که اين فرد از قفسه سينه مورد اصابت قرار گرفت و با حضور عوامل اورژانس سريعاً به بيمارستان منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي مازندران از فوت مصدوم خبر داد و گفت : با توجه به تلاش پزشکان براي نجات اين فرد از مرگ ، مصدوم به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان باخت.

سرهنگ رستمي با اشاره به اینکه با وقوع قتل ماموران عامل تيراندازي را دستگير نمودند ، افزود : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ، علت درگيري وتيراندازي را اختلافات خانوادگي عنوان نمود که پس از تشريح صحنه قتل با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.