قدس آنلاین - لرستان: با در نظر گرفتن حجم بالای تردد در ایام اربعین بر تردد آسان همراه با آسایش و نکات رفاهی زائرین در استان تاکید کرد .

 لرستان سومین استان پرتردد ایام اربعین در کشور

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان در جلسه شورای ترافیک استان گفت:  لرستان جزو سه استان پر تردد کشور در ایام اربعین است.

حسن رحمانی  با بیان اینکه لرستان در مرحله سوم حجم ترافیک در ایام اربعین قرار دارد افزود: نرخ جریان تردد در روزهای منتهی به اربعین حسینی 93 در استان‌های ایلام 6/157 درصد، کرمانشاه 34 درصد، لرستان 4/29 درصد با افزایش روبرو بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه  در سال گذشته 150 هزار نفر در ایام اربعین از مرز مهران جا به جا شده اند عنوان کرد:در سال گذشته با کمک ناوگان حمل و نقل استان ، 28 زائر لرستانی از مرز منتقل شدند.

رحمانی با اشاره به اقدامات و تدابیر صورت گرفته در این راستا اظهار داشت : تصمیم بر این است امسال از تعداد ناوگان بیشتری در امر انتقال زوار استفاده شود.

وی بازگشت و جابه‌جایی زائرین را مهمترین مسئله اعلام کرد و افزود : بازگشت زوار از روز اربعین آغاز و ترافیک برگشت به مدت شش روز ادامه می یابد.مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های لرستان عنوان کرد : تامین و تجهیز پایانه‌های مرز مهران ، برنامه‌ریزی، تقسیم کار و همکاری جهت انتقال زائرین از مبدا به مقصد و بلعکس را از مهم‌ترین وظایف ستاد اعلام کرد.رحمانی بهسازی و خط کشی ها جاده‌های داخلی استان  و استان ایلام را از دیگر اقدامات مهم دانست و تصریح کرد : این اقدامات با همکاری استانداری ایلام صورت می پذیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.