نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتكاف هديه خداوند به جامعه اسلامي است و انجام چنين مراسمي فضاي جامعه را معنويت مي بخشد.

اعتكاف هديه خداوند به جامعه اسلامي است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ايرنا، آيت اله غلامعلي صفايي بوشهري روز پنجشنبه در جمع معتكفين شهر برازجان در مسجد حوزه علميه چهارده معصوم(ع) اين شهر افزود: در انقلاب اسلامي بسياري از سنت هاي الهي از جمله سنت اعتكاف احياء شده و استان بوشهر نيز متنعم به اين برنامه هاي الهي است.
نماينده ولي فقيه در استان بوشهر اظهار داشت: اعتكاف يكي از سلوك هاي اخلاق عرفاني الهي است.
صفايي بوشهري تصريح كرد: امروز توفيق حضور و خدمت گذاري در شهرستان دشتستان در جمع و فضاي معتكفين نصيب شد كه اين اعتكاف فضايي پر از معنويت و نعمت بود.
امام جمعه بوشهر گفت: امسال جمعيت بسيار خوبي در سطح استان در مراسم اعتكاف حضور دارند و اين نشان از روحيه معنوي و عبادي و اخلاقي مردم استان بوشهر است.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي دشتستان نيز در حاشيه اين آيين در گفت وگو با ايرنا، گفت: امسال در آيين معنوي اعتكاف در شهرستان دشتستان دو هزارو850 نفر در 50 مسجد اين شهرستان معتكف شدند.
حجت الاسلام حسين شيخي افزود: براي اولين بار نيز در شهرستان دشتستان آيين اعتكاف دانشجويي با حضور 100 نفر از دانشجويان شهرستان در مسجد فاطمه الزهراء شهر برازجان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.