مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان از روند اجرای سد مخزنی حوضیان بازدید کرد و ازآمادگی افتتاح این سد در چند روز آینده ، خبر داد.

افتتاح سد حوضیان در آینده ای نزدیک

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ،‌ علی امید سیفی  با اشاره  به آغاز  عملیات اجرایی سد از سال 83  گفت: این سد از نوع سنگریزه ای با هسته رسی ، حجم مخزن 31/2 میلیون متر مکعب ، طول تاج 533 متر ، عرض تاج 10 متر ، ارتفاع از پی 73 متر می باشد که انشاءا... آماده افتتاح سد در چند روز آینده هستیم .

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای طرح تامین آب کشاورزی در سطح 3000 هکتار از اراضی مشرف به سد ، تامین آب صنعت به میزان 2 میلیون متر مکعب ، توسعه صنعت آبزی پروری که در این خصوص به سرمایه گذار جهت اجرای طرح پرورش ماهی در دریاچه سد اجازه فعالیت داده ایم ، توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال مولد و بهبود وضعیت اقتصادی مردم منطقه می باشد .

در ادامه مهندس محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بازدید از عملیات اجرایی سد و تشکر از عوامل اجرایی و شرکت آب منطقه ای لرستان ، با اشاره به اینکه  سد حوضیان یکی از پروژه های خوب استان و شهرستان الیگودرز است ، گفت : در صورت بهره برداری از این سد می توان تحول چشمگیری در بخش جذب توریسم و صنعت گردشگری در منطقه را ایجاد کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.