قدس آنلاین - یزد : سرمایه گذاران خارجی در حال بررسی قابلیت های طرح های حوزه صنعت گردشگری در استان یزد هستند

طرح های گردشگری یزد زیر ذره بین سرمایه گذاران خارجی

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان در نشست با تعدادی از سرمایه گذاران خارجی اظهارداشت : این نشست به منظور معرفی قابلیت ها و پتانسیل های موجود در استان یزد به سرمایه گذاران خارجی ترتیب داده شد تا بتوانند با اطلاعاتی دقیق و به روز تر به اهداف اصلی خود که سرمایه گذاری در استان یزد است برسند.

محمد رضا نصیری افزود: اولویت سرمایه گذاری در استان یزد، ساخت هتل های چهار و پنج ستاره است که انشاا... با شروع بکار چند هتل در آینده ای نچندان دور این موضوع تحقق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران خارجی در استان یزد بدنبال طرح هایی با تضمین و سود آوری بالا هستند گفت : طبق نظر سرمایه گذاران خارجی که از کشور اندونزی به یزد آمده بودند، شهر یزد دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که با معرفی مناسبتر این جاذبه ها و ایجاد زیر ساخت های مناسب می توان براحتی این شهر را به مقصدی برای گردشگران خارجی تبدیل نمود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به نیاز های موجود در زمینه ایجاد زیرساخت های مناسب در صنعت گردشگری کشور، بسته های حمایتی مناسبی از سوی دولت و دستگاه های مسئول در استان ترتیب داده شده تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی براحتی بتوانند پس از بررسی قابلیت های حوزه مورد هدف، با خیالی آسوده اقدام به سرمایه گذاری در استان نمایند.
نصیری خاطرنشان ساخت: در نشست با این هیئت سرمایه گذاری پتانسیل ها و قابلیت های سرمایه گذاری در استان یزد معرفی گردید و سپس نیز از تعدادی از طرح های قابل سرمایه گذاری در استان بازدید به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.