گفته می شود کهاچ تی سی Desire ۸۲۰ به اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بروزرسانی خواهد شد.

اچ تی سی Desire ۸۲۰ به اندروید مارشمالو و رابط کاربری Sense ۷ مجهز خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، با وجود اینکه گوشی اچ تی سی Desire 820 در نیمه دوم سال 2014 عرضه شده بود و یک چیپست اسنپدراگون 615 و 2 گیکابایت رم را در خود جای داده بود، اما گفته می شود که این گوشی نیز به اندروید 6.0.1 مارشمالو بروزرسانی خواهد شد. این گوشی توانست از گوشی موتورولا DROID Turbo به خوبی سبقت بگیرد.
با وجود اینکه خبر بروزرسانی گوشی اچ تی سی Desire 820 به اندروید مارشمالو در فضای مجازی پیچیده است، اما هنوز مشخص نیست که کدام مناطق این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. در هر حال بروزرسانی این گوشی به اندروید مارشمالو، قابلیت های جدیدی مانند قابلیت Doze را در بر خواهد داشت. این قابلیت می تواند اپلیکیشن های غیر فعال اندرویدی را به معنای واقعی خاموش کند و از فعالیت پس زمینه آنها جلوگیری به عمل بیاورد. این یعنی کاربران Desire 820 با به دست آوردن طول عمر باتری طولانی تر، رضایتمندی بیشتری خواهند داشت.
قابلیت Now On Tap گوگل نیز جستجوهای متنی را بر اساس محتوایی که به هنگام اجرای سرچ در گوشی ها موجود هستند به کاربران ارایه می دهند. برای مثال اگر یک ایمیل از صمیمی ترین دوست خود روی صفحه نمایش ظاهر شود که تقاضای ملاقات شما را در یک رستوران ناآشنای فرانسوی مطرح کرده، Now On Tap می تواند اطلاعات مربوط به این رستوران را به شما ارایه دهد. اندروید 6.0.1 مارشمالو خیال کاربران را از بابت مجوزهای اپلیکیشن ها راحت کرده و این مجوزها را بر اساس قابلیت به آنها ارایه می دهد. این بروزرسانی به همراه رابط کاربری Sense 7 اچ تی سی عرضه خواهد شد.
هنگامی که نوتیفیکیشن دریافت بروزرسانی اندروید مارشمالو در گوشی شما ظاهر شد، باید مطمئن شوید که به وای فای متصل هستید تا بتوانید مراحل دانلود و نصب نسخه جدید را کامل انجام دهید. علاوه بر این برای اطمینان خاطر از تکمیل فرآیند نصب سیستم عامل، لازم است باتری دستگاه را تا 100 درصد شارژ کرده باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.