سبحانی‌نیا با بیان اینکه فروش آب سنگین ایران به آمریکا نباید زیر قیمت جهانی باشد خاطر نشان کرد: آمریکا، روسیه و قزاقستان از جمله کشورهای متقاضی آب سنگین اراک بودند.

فروش آب سنگین ایران به آمریکا نباید زیر قیمت جهانی باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم آنلاین، حسین سبحانی‌نیا در گفتگویی، در خصوص فروش آب سنگین ایران به آمریکا، اظهار داشت: اصل این موضوع بسیار خوب است و اگر بتوانیم آب سنگین مازاد بر نیاز را به فروش برسانیم، اقدام مناسبی است.
نماینده مردم نیشابود و فیروزه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فروش آب سنگین ایران به این معناست که ما صاحب این فناوری و عضو باشگاه هسته ای هستیم و مازاد نیاز خود را نیز در بازار جهانی به فروش می رسانیم. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا، روسیه و قزاقستان از جمله کشورهایی بودند که متقاضی آب سنگین اراک بودند، مهم این است که ما بتوانیم با قیمتی عادلانه آب سنگین را به فروش برسانیم که زیر قیمت بازار جهانی نباشد.
سبحانی نیا گفت: خرید آب سنگین ایران توسط آمریکا از این جهت که دارای ادعاهای خیلی بالایی است، نشان می دهد که فناوری هسته ای در جهان مقبولیت دارد. وی افزود: مهم این است که آب سنگین را با قیمتی عادلانه و مطابق با قیمت بازار جهانی، آب سنگین را به فروش برسانیم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.