قدس آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به حرم امام(ره) با ۱۱۰ ناوگان اتوبوس خبر داد.

پیش بینی اجرای ۷۰۰ مراسم در ایام رحلت امام در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد استان گفت: 12 کمیته برای ستاد ارتحال امام(ره) در استان تشکیل شده که تا کنون فقط سه کمیته جلسه تشکیل داده و برنامه ها را اعلام کردهو 9 کمیته دیگر با گذشت دو هفته از دستوالعمل تشکیل جلسه، هنوز این مصوبه را اجرایی نکرده است.

 وی با اشاره به اینکه در پذیرش مسئولیت ها باید حواسمان جمع باشد چرا که رفتار و گفتار ما در سرنوشت و نگاه مردم اثرگذار است، عنوان کرد: کار شورای هماهنگی، آماده سازی و فضا سازی برای اجرای برنامه های ملی_ مذهبی است که در اجرای برنامه ها، حفظ وحدت استان و منافع نظام برای ما از همه چیز مهمتر است.

 حجت الاسلام سالاری از پیش بینی انجام 700 مراسم در ایام ارتحال امام(ره) خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته 660 مراسم برای ارتحال امام در استان اجرا شد و یک میلیون نفر هم در استان مخاطب برنامه های مختلف شورا در سال 94 بودند.

 وی با اشاره به اینکه نشست بصیرتی در دو هزار پایگاه بسیج استان برای ایام ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه در سال جاری 14 خرداد روز جمعه است، پیش بینی می شود مراسم با رونق بیشتری در مصلی ها برگزار شود.

 حجت الاسلام سالاری با تاکید بر تبیین اندیشه و تفکر امام(ره) برای جامعه گفت: تفکر اصیل امام(ره) ضامن بقای انقلاب است که این اندیشه باید برای فرزندان کودک و نوجوان نیز تبیین شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، مسابقات فرهنگی از وصیت نامه امام(ره)، همایش طلائیه داران تبلیغ، برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی ایستگاه های صلواتی، دسته روی هیئت ها و اجرای مراسم ویژه در مصلی ها از جمله برنامه های استان برای سالروز ارتحال امام(ره) است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.