قدس آنلاین: رئیس بیمارستان رضوی گفت: ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه نخستین کنگره بین‌المللی سرطان بیمارستان رضوی ارسال شده و این کنگره سه روزه در قالب ۴ بخش شامل ۴۲ سخنرانی، ۳ کارگاه آموزشی، ۲ جراحی زنده و ۸ پنل تخصصی برگزار می‌شود.

۲۰۰ مقاله به دبیرخانه نخستین کنگره بین‌المللی سرطان بیمارستان رضوی ارسال شده است

به گزارش قدس آنلاین، سعید هاشم‌زاده صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در نخستین کنگره بین‌المللی سرطان رضوی که از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود سه تکنیک جدید با شیوه‌های نو ارائه می‌شود و به دنبال توسعه تجهیزات پزشکی هستیم.
وی افزود: انتخاب نوع درمان به صورت فردی نیست، بلکه این امر توسط یک کمیسیون تخصصی انتخاب می‌شود.
رئیس بیمارستان رضوی خاطرنشان کرد: هزینه‌های جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مربوط به نوع بیماری و نوع درمان است و تعرفه‌های آن متفاوت است.
هاشم‌زاده تصریح کرد: یکی از عوامل مهم در ادامه حیات بیمار ذات رفتاری تومورها است و اگر بدخیم باشد این شانس پائین می‌آید.
وی تأکید کرد: مرکز‌های کانستر تهران و مهر رضوی مشهد مطالعات و تحقیقات زیادی در این رابطه داشتند و بانک اطلاعاتی بیماران در مرکز مهر رضوی فعال شده است تا تمامی اطلاعات لازم جهت درمان مؤفق به روز باشند.
رئیس بیمارستان رضوی بیان کرد: 200 مقاله به دبیرخانه نخستین کنگره بین‌المللی سرطان بیمارستان رضوی ارسال شده و این کنگره سه روزه در قالب 4 بخش شامل 42 سخنرانی، 3 کارگاه آموزشی، 2 جراحی زنده و 8 پنل تخصصی برگزار می‌شود.
هاشم‌زاده گفت: این کنگره در 3 روز متوالی به ارائه مقالات متعددی در موضوعاتی چون سرطان‌های دستگاه گوارش فوقانی، طب تسکینی، اورانگولوژی، سرطان پستان، تومورهای سروگردن و سرطان‌های کوررکتال با حضور برترین متخصصان داخلی و خارجی خواهد پرداخت.
وی افزود: تاکنون 5764 بیمار به مرکز مهر رضوی مراجعه کرده‌اند و 720 نفر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.