۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 387846

در ماه گذشته وایبر اپلیکیشن خود را برای تسترهای بتا عرضه کرده و امروز نسخه ویندوز ۱۰ اپلیکیشن وایبر برای عموم عرضه شد.

بالاخره پای وایبر به ویندوز ۱۰ باز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، تقریباً یک سال از زمانی که وایبر تایید کرده بود که در حال توسعه اپلیکیشن یونیورسال برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل است، می گذرد. البته وایبر در طول این مدت جزییات زیادی را در مورد روند توسعه این اپلیکیشن ارایه نکرد اما چند ماه پیش تایید کرد که مشغول پیش بردن این پروژه است. در ماه گذشته وایبر اپلیکیشن خود را برای تسترهای بتا عرضه کرده و امروز نسخه ویندوز 10 اپلیکیشن وایبر برای عموم عرضه شد. 
وایبر ویندوز 10 از امروز در پلی استور و به صورت رایگان قابل دسترس است و همه دستگاه های مبتنی بر پلتفرم ویندوز 10 می توانند این نسخه را نصب کنند. البته در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن هنوز در مرحله بتا قرار دارد.
این اپلیکیشن به کاربران ویندوز 10 اجازه می دهد که پیام ارسال کنند و یا تماس های صوتی و ویدیویی با کیفیت HD را از طریق اینترنت وای فای و دیتای موبایل برقرار کنند. مایکروسافت اشاره کرده که این اپلیکیشن یک بار دیگر و از ابتدا برای ویندوز 10 طراحی شده است و بنابراین یک رابط کاربری آشنا که با تمامی دستگاه های ویندوزی سازگار است در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
قابلیت های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است که شامل رمزگذاری سراسری، یکپارچه سازی اپلیکیشن People، چت های عمومی، گروه های حداکثر 200 نفره و قابلیت حذف پیام ها حتی بعد از ارسال می شود.
نسخه بتای اپلیکیشن وایبر اکنون برای دانلود رایگان در ویندوز استور قرار داده شده است. طراحی جدید این اپلیکیشن تضمین می کند که این نسخه به بهترین شکل ممکن محتوایات داخلی را به نمایش بگذارد و هیچ تفاوتی بین استفاده از وایبر در تبلت، دسکتاپ و یا دستگاه های موبایلی نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.